Hotel Jabuschsterster

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Geilenkirchen

7Goed

1 review over Hotel Jabusch

• 7Wolters, F19-03-2009

Historisch pand, midden in centrum, eenvoudig

Hotel is gevestigd in historisch pand, midden in het centrum van Geilenkirchen. Het centrum stelt niets voor, vrijwel niets te beleven. Hotel heeft een leuke stube en leuke ontbijtzaal, ontbijt is goed(geen buffet) en meer dan voldoende. Kamer loopt wat schuin-af , douche is achter een schuifdeur. Goedkoop hotel en goede parkeergelegenheid nabij hotel (gratis)

Gereisd met partner in maart 2009

0 tips over Hotel Jabusch