Hotel Zum alten Flecken

HotelWeer vandaag16°9°
Hotel Zum alten Flecken

We hebben een aantal aanbieders voor Zum alten Flecken voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Zum alten Flecken in het Nederlands

Knus hotelletje

Marjolein Oskamp
17-9-2012

Het gebouw is een vakwerkhuis uit 1666 en heet zoals de wijk waarin zich het bevindt "Alten Flecken" een historische wijk met vakwerkhuizen, eneig winkeltjes en restaurantjes. Het personeel is zeer vriendelijk en voorkomend. De kamers zijn wat aan de kleine kant, maar voldoen toch prima voor een bv een weekend weg. Wij kregen een uitgebreid ontbijt en hebben heerlijk gegeten in het restaurant. De kamers zijn kraakhelder en worden dagelijks schoongemaakt. Een minpunt is dat er in de Stube gerookt mag worden en die lucht trekt vooral 's avonds door tot in de kamers. Parkeren is op straat met parkeerschijf (3 uur) op werkdagen tot 18.00 en zaterdag tot 14.00. Weinig plek vlakbij hotel.

Gezellig leuk hotel

w.weber7
6-4-2011

Lekker gegeten met vriendelijke bediening. De kamer was schoon, klein met slechts één stoel en te kleine TV. Waarom geen flatscreen? Kost tegenwoordig relatief weinig!

Verder prima om daar een paar dagen te vertoeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum alten Flecken in Freudenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum alten Flecken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zum alten Flecken scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.