Hotel Siegerland Hotel Haus im Walde

HotelWeer vandaag16°8°
Hotel Siegerland Hotel Haus im Walde

We hebben een aantal aanbieders voor Siegerland Hotel Haus im Walde voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Siegerland Hotel Haus im Walde in het Nederlands

Slecht hotel met dito service

Johan
19-4-2018

Hotel ligt erg prachtig aan de rand van het pittoreske stadje Freudenberg. Hotel wordt geleidt door hoofdzakelijk Oost-Europees personeel die de Duitsland slecht tot niet beheerst. Het diner is van inferieure kwaliteit. Ontbijt is goed.

Oude reviews (archief)

Goed en verzorgd hotel

Wil lieffers
16-11-2015

Jammer dat er geen Nederlandse zenders op t.v.waren.

De sauna acht euro p.p.nogal duur.

Gewoon goed

Derk Maassen
3-11-2015

Gewoon goed, ik ben in dit hotel geweest met het echtpaar Lange en alles was goed, het eten,

de kamers, de ligging is zeer goed, het ontvangst was aller hartelijkst de hele week was het personeel zeer behulpzaam, alles werd direct goed uitgelegd, wij hadden alles inclusief (drankje van !8.00 t/m 22.00 uur)geboekt en het hotel was niet kinderachtig met de drankjes.

Dus goed hotel.

Derk

nooit meer

arthur spaan
21-10-2015

De kamers en bediening waren goed kamers wat oudbollig.eten was heel slecht maar wij denken dat dat kom door reisbureau, van de kaart eten zagen wij was het goed maar all inclusief was het nog niet geschikt voor de varkensbak.

klagen heeft geen nut het reisbureau plaatste mij op de zwarte lijst kritiek mag niet al hadden ook 2 andere echtparen de zelfde klachten dat is fijn reizen

mooi hotel met mooie kamers

stefanie baggel
15-8-2015

Dat het eten niet uitgebreid is maar wel genoeg, vooral het ontbijt, daar heb je meer dan genoeg keuze. Ik was er met een groep oudere mensen, ik had een kamer op de tweede verdieping voor mij een grote 1 persoons- kamer met bad, het nadeel was alleen dat je moest douche in bad en de douche kop niet naar beneden kon. Dus na lang wrikken toch los gekregen. Verder kon je het bed zowel aan het hoofd als voeten einde omhoog doen.

Geen welkomstcocktail hoewel dat een onderdeel van de actie was,

Tweede dag pinda's gevraagd, nooit gekregen, wel op de afrekening en pas na opmerking hierover en korte discussie er van af gehaald

Fijn hotel voor kort verblijf

Nicole Vanden mosselaer
2-8-2013

Hotel Haus am Wald in Freudenberg (Siegerland) is een redelijk groot hotel, er waren echter weinig gasten. 3 koppels aan het ontbijt. Geen buffet vanwege het aantal gasten, maar konden wel van de kaart kiezen en dat was zeker in orde. De kamer was proper, matrassen goed, badkamer netjes maar basic. Prijs-kwaliteit is dit een goed hotel voor een kort verblijf. Uitzicht vanuit de kamer echter niet echt mooi. In tegenstelling tot eerdere beoordelingen, was het personeel echt wel vriendelijk. Hebben een wandelkaart in bruikleen gekregen, waar vind je dat nog? Mooie streek om te wandelen, verder valt er niet veel te beleven. Freudenberg is mooi stadje maar klein en o zo rustig. Misschien was de periode van ons verblijf te vroeg (begin juli - nog geen verlof in de streek).

Prima groepshotel

pascale_1
2-5-2012

Wij waren hier met een grote groep (100 pers.) motorrijders. Werden vriendelijk ontvangen. Kamerindeling was al gemaakt waardoor alles zeer vlot ging. Kamers zijn gedateerd, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Belangrijker nog: het is er schoon. Ontbijt was prima en ruimschoots voldoende. Het diner was simpel maar vulde onze hongerige magen nadat we prachtige routes in de omgeving hadden gemaakt! Huishond Joey wil met iedereen spelen en je mag hem meenemen als je gaat wandelen. Personeel is behulpzaam, een van de jongens spreekt perfect nederlands! Wij hebben 't erg naar de zin gehad.

deprimerend spookhotel

Willem
4-8-2011

Het Siegerland hotel Im Walde in Freudenberg is gedateerd.

Positief: Onze kleine kamer op de tweede etage in het vrijwel lege bijgebouw is goed gerenoveerd.

Er is een lift. Het ontbijt was prima met keurige bediening.

Negatief. Onbeschofte ontvangst door kokkin (manager met vakantie), personeel dat zit te roken en bier zit te drinken in de open rookruimte. Erg matig, beperkt dinerbuffet (waarschijnlijk uit pakken en blik) waarbij de patat -een half uur na opening van de zaal- koud was en de groente papperig. De halfdroge rode wijn was niet drinkbaar. Van zeer slechte kwaliteit of al veel te lang open. De bospaden bij het hotel en de Altstadt van Freudenberg zijn alleen geschikt voor mensen, die goed ter been zijn. Alles loopt er steil.

Maar eerlijk gezegd was de prijs wel zeer redelijk via een veilingsite. Geschikt hotel als je alleen een bed met ontbijt nodig hebt.

Eenvoudig, maar gastvrij hotel

Arie van Walraven
9-2-2010

Het hotel ligt iets buiten Freudenberg (15 min lopen vanuit het hotel) tegen een heuvel aan het einde van een doodlopende weg. Je kunt vanuit het hotel naar Freudenberg wandelen of de bossen achter het hotel in lopen. Het hotel is echt jaren 60/70 en gedateerd. Arrantementen in dit hotel worden tegen een bodemprijs aangeboden en je kunt dus niet klagen over de prijs/kwaliteit verhouding. De familie die het hotel runt doet erg zijn best. (maar ik betwijfel of zij het hoofd boven water kunnen houden). ontbijt was prima, diner/buffet redelijk. kamer beetje ouderwets, maar verder niets op aan te merken. De inrichting van het hele hotel was een beetje oud, maar voor zover te zien was alles prima schoon.

Freudenberg is een historisch stadje met een 17e eeuws centrum. wij hebben in het stadje leuk gegeten en gedronken in "zun Knoten". hier uitgebreide wijnkaart en kleine kaart met traditionele gerechten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siegerland Hotel Haus im Walde in Freudenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siegerland Hotel Haus im Walde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Siegerland Hotel Haus im Walde scoort een 7.96 uit 10 op basis van 73 reviews.