We hebben een aantal aanbieders voor Freudenberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Freudenberg

Goed en verzorgd hotel

Wil lieffers,
    16-11-2015

Jammer dat er geen Nederlandse zenders op t.v.waren.

De sauna acht euro p.p.nogal duur.

Gereisd met partner in november 2015

Gewoon goed

Derk Maassen,
    3-11-2015

Gewoon goed, ik ben in dit hotel geweest met het echtpaar Lange en alles was goed, het eten,

de kamers, de ligging is zeer goed, het ontvangst was aller hartelijkst de hele week was het personeel zeer behulpzaam, alles werd direct goed uitgelegd, wij hadden alles inclusief (drankje van !8.00 t/m 22.00 uur)geboekt en het hotel was niet kinderachtig met de drankjes.

Dus goed hotel.

Derk

Gereisd met vrienden in oktober 2015

mooi hotel met mooie kamers

stefanie baggel,
    15-8-2015

Dat het eten niet uitgebreid is maar wel genoeg, vooral het ontbijt, daar heb je meer dan genoeg keuze. Ik was er met een groep oudere mensen, ik had een kamer op de tweede verdieping voor mij een grote 1 persoons- kamer met bad, het nadeel was alleen dat je moest douche in bad en de douche kop niet naar beneden kon. Dus na lang wrikken toch los gekregen. Verder kon je het bed zowel aan het hoofd als voeten einde omhoog doen.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

paar missertjes, verder weer leuk. Mooie omgeving

R. van Hooff,
    31-7-2014

Geen welkomstcocktail hoewel dat een onderdeel van de actie was,

Tweede dag pinda's gevraagd, nooit gekregen, wel op de afrekening en pas na opmerking hierover en korte discussie er van af gehaald

Gereisd met partner in januari 2014

Fijn hotel voor kort verblijf

Nicole Vanden mosselaer,
    2-8-2013

Hotel Haus am Wald in Freudenberg (Siegerland) is een redelijk groot hotel, er waren echter weinig gasten. 3 koppels aan het ontbijt. Geen buffet vanwege het aantal gasten, maar konden wel van de kaart kiezen en dat was zeker in orde. De kamer was proper, matrassen goed, badkamer netjes maar basic. Prijs-kwaliteit is dit een goed hotel voor een kort verblijf. Uitzicht vanuit de kamer echter niet echt mooi. In tegenstelling tot eerdere beoordelingen, was het personeel echt wel vriendelijk. Hebben een wandelkaart in bruikleen gekregen, waar vind je dat nog? Mooie streek om te wandelen, verder valt er niet veel te beleven. Freudenberg is mooi stadje maar klein en o zo rustig. Misschien was de periode van ons verblijf te vroeg (begin juli - nog geen verlof in de streek).

Gereisd met partner in juli 2013
Freudenberg scoort een 7,5 uit 10, op basis van 11 reviews