Reviews over Freilingen

Prima camping.

Debbie,
    3-8-2018

De camping heeft redelijke ruime plaatsen. De ontvangst is vriendelijk! De broodjesservice is prima. Mooi dichtbij het meer. Sanitair was tijdens ons verblijf netjes en schoon.

Restaurant was minder. Bediening was echt minder. Bij ons een heer die vanaf een ander tafeltje bij ons de bestelling opnam omdat hij geen zin had om te lopen. Daarnaast was hij een creatieve rekenaar met de rekening en was zich daar zeker ook van bewust. Terras van restaurant is wel gezellig om te zitten!

fantastische plek

peter en nadine,
    29-4-2018

camping eifel is super... maar prijs is wel duur.

grote plaatsen.

sanitair heel proper

mooie fiets en wandelroutes

restaurant aan camping en broodjes voor smorgens bestellen..

Leuk en zeer compleet ingericht huisje!

Hermien,
    24-10-2016

De ontvangst van dhr Schaak was zeer hartelijk!

Bij ontvangst 2 flesjes wijn gekregen en de kinderen een zakje snoep.

Huisje is compleet ingericht, vaatwasser, koffiezetapparaat, senseo, oven, magnetron, wasmachine, droger, gratis wifi.

Inrichting verder is wel in jaren 70/80 stijl maar is verder prima!

De omgeving is zeer mooi en er is veel te zien.

Het huisje staat op Ferienpark Freilingen.

Dit is een rustig en netjes aangelegd park.

Er is een buiten zwembad en een grote speeltuin.

In de zomer is er een broodjesservice van de plaatselijke bakker. Voor een supermarkt moet je wel een stukje rijden.

In Blankenheim zijn grote supermarkten.

Dhr Schaak is een zeer behulpzame man, geeft graag tips waar je kunt eten en waar bezienswaardigheden zijn.

Wij komen zeker nog een keer terug

Rustige saaie camping vriendelijk personeel

Ingrid Martens,
    16-9-2016

Veel vaste bewoners op de camping waardoor het nogal stil aan doet. Wij zaten helemaal achterin in het stacaravangedeelte waar het nogal uitgestorven was en overal ver vandaan. In het kampeergedeelte kun je wel zien dat ze in de camping investeren. 2 speeltuintjes, een relaxweide, skateramp, beachvolleybal, basket en voetbal. Het fijne meer ligt naast de camping. Restaurant lekker eten voor schappelijke prijzen. Het personeel is super aardig. Niets is ze teveel.

Fantastische camping

J. van Harn,
    28-9-2012

Camping Eifelcamp is een hele prettige camping, wij komen er al 17 jaar.

Vanaf 2000 is er op de camping veel veranderd alles is aangepakt ,oa de camping is enorm uitgebreid zo ook met luxe plaatsen, het sanitair is enorm verbeterd.Veel speelplaatsen voor de kinderen met mooie toestellen.

Het team is heel vriendelijk en bereidwillig.

Freilingen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews