Hotel Ibis Köln-West Frechen **

Hotel Ibis Köln-West Frechen **

Hotel Ibis Köln-West Frechen
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Köln-West Frechen voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis Köln-West Frechen in het Nederlands

Prima hotel voor een paar daagjes

Francis, 30-7-2017

Driepersoons kamers kennen ze niet. Sliep met mijn dochters van 11 en 14 in een tweepersoons bed.

Personeel was erg vriendelijk.

De 10 voor het eten is voor het ontbijt. Was echt super voor een budget hotel. Veel keus, wel 7 soorten vleeswaar, 4 soorten kaas, daarnaast nog Franse kaas, 6 soorten ontbijtgranen, yoghurt, kwark etc.

Praktisch hotel voor tussenstop

richard_zwinkels, 26-7-2012

Dit IBIS hotel ligt gunstig vlakbij Keulen en de snelwegen naar het zuiden en Aken / Zuid-Limburg. Kussens zijn klein en zacht en ik kon hierdoor niet lekker slapen. De keycard van 1 van de geboekte kamers functioneerde niet goed, een paar keer omgewisseld. Lag waarschijnlijk aan het slot op de deur want op de andere kamer geen probleem. Kamers zijn goed schoongemaakt en hebben een keurige douche met w.c. en wastafel. Voldoende gratis parkeerplaatsen in de buurt en ligt naast een Formule 1 hotel op een industrieterrein. McDonalds op een paar honderd meter afstand. Ontbijt was netjes verzorgd en internet (betaald) functioneerde prima op de kamer. In de lobby schijn je ook gratis te kunnen internetten. Medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam.

Prima overnachtingshotel

Hans Huizinga, 23-9-2010

Hotel biedt voor lage prijs een nette kamer met airco en wifi. Niet voor vakantie maar prima overnachtingsplek op heen- dan wel terugreis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Köln-West Frechen in Frechen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Köln-West Frechen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Köln-West Frechen scoort een 7.13 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: