Hotel Ameron Parkhotel Euskirchen

Hotel Ameron Parkhotel Euskirchen
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ameron Parkhotel Euskirchen voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Ameron Parkhotel Euskirchen in het Nederlands

Superfijne shopweekend !!!

Patricia,
29-7-2017

Een klasse hotel ideaal gelegen.

Je parkeert je auto ondergronds en hebt hem de volgende dagen niet meer nodig...

Shopparadijs om de hoek + meerdere zeer prijsgunstigen heerlijke eetgelegenheden (Italiaans, grieks, vis...).

Na afloop kun je zalig relaxen in de wellness van het hotel kortom genieten maar !!

Gereisd met vrienden in april 2017

Toch maar niet meer vanwege de ligging hotel

Maurice Berden
10-7-2015

Mooi hotel met vriendelijk personeel. De ligging aan het station in een stadje dat ons niet kon bekoren viel het meest van al tegen. In het stadje viel er weinig te zien en te beleven. Als uitvalsbasis naar leukere oorden zoals Bad Munstereifel, de Rijn (Bonn en Altenahr) en de (Nord)Eifel, was het wel ideaal. Het ontbijt was goed maar het driegangen menu 's avonds was telkens Italiaans en ging een beetje vervelen.

Gereisd met partner in juli 2015

Hmm....

Peter Severijn
27-4-2015

We hadden van zaterdag tot maandag een junior suite. Mooie kamer, met prachtige badkamer. Wauw moment bij het openen van de kamer deur. Of toch niet?

Vloerbedekking in kamer is viezig. Matras aan mijn kant ingezakt. Schimmel aan plafond boven het bad. Afstandsbediening tv werkt niet goed. Lamp in badkamer stuk. Gebruik minibar was inclusief. Maar het flesje water en doosje Pringels werd na de eerste dag niet bijgevuld. Evenals flesje badschuim. Op de ochtend van uitchecken om kwart over negen de schoonmaakster aan de deur. Scrambled eggs en pancakes maandag ochtend een half uur voor sluitingstijd ontbijtbuffet gewoon niet te eten. Terwijl het ontbijt zondag geweldig was.

We hadden een aanbieding waardoor deze kamer 40% goedkoper was. Ik vond het ondanks deze aanbieding een slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in januari 2015

HotelSpecials.nl

Een heerlijke 4-daagse reis.

Paul
10-4-2015

Verzorgd hotel. Ruime kamers. Luxueuse badkamer!

Rustig! Geen geluid van de lift of van buren of mensen in de gang.

Parking onder het hotel is positief! Jammer dat je 10 euro per dag moet betalen.

Lekker eten. Aangenaam restaurant.

Ontbijtbuffet tot in de puntjes verzorgd.

Niet ver van het schitterend middeleeuwse stadje Bad Münstereifel.

Gereisd met partner in april 2015

Mooie omgeving

Esther
4-10-2014

Zijn net terug van dit hotel. Het ligt super winkels om de hoek. Toch 3 negatieve dingen. Ten eerste misten we een waterkoker om eventueel koffie of thee te zetten. Ten tweede het parkeren is best duur. En ten derde het restaurant wat bij het hotel hoort is peperduur een kop koffie ( zonder iets erbij en niet drinkbaar) kost 0,50euro duurder dan om de hoek.

Gereisd met partner in oktober 2014

Prachtig hotel!

Lamerichs
3-6-2014

Het is een prachtig luxe hotel! Het personeel was erg vriendelijk en de service was prima. We hadden een middel grote kamer, maar hij was super groot. Fris en schoon en luxe marmeren badkamer. Het was er alleen wat warm, maar met de raam open was het prima te doen. Het ontbijt was zeer goed verzorgd. Veel keuze en alles vers. De kwaliteit van het diner was ook goed, alles werd gemaakt van verse producten in de open keuken. Enige minpuntje was dat de kaart wat klein was. Het trein- en busstation ligt voor de deur, maar hier hoor je helemaal niks van. De winkelstraat ligt om de hoek met talloze ijssalons, terrasjes en restaurants binnen handbereik. We kregen van het personeel nog een erg leuke tip: de fabrieksverkoop-winkel van Haribo in Bad-Godesberg, een voorplaats van Bonn. Ligt op ca. 30 min. rijden met de auto. Een waar walhalla voor de snoepliefhebber!! Als we nog eens in deze buurt zijn, zullen we dit hotel zeker nog eens boeken.

Gereisd met partner in mei 2014

Teleurstellend

Vanval
30-1-2014

Eerste verblijf een aantal jaren geleden was top, tweede verblijf een flop. Wij hadden een luxe-kamer geboekt zoals tijdens ons eerste verblijf, en kregen een kamer die veel minder luxueus was. Ontbijt is nog steeds uitstekend. Het avondeten is een tegenvaller/slecht. Wellness gesloten wegens defect. Dit blijkt trouwens niet de eerste keer te zijn. De slechte commentaren op zoover zijn zeer terecht. Hotel voor ons een 7/10 waard.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Goed hotel dicht bij Phantasialand

leli
13-1-2014

Hotel op +\- 20 min.van Phantasialand. In Euskirchen zelf is er niet veel te zien. Ruime kamer, wel met tapijt, met grote badkamer. Eten in het restaurant lekker maar kleine porties. Leuke Wellness.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Mooi hotel

De Smet Martin
12-12-2013

De pracht van het hotel is weg als je de eerste maal aan het avondeten begint de eerste avond kregen we rode kool met een soort vlees ???? alles opgewarmd

de tweede avond een soort risotto met 2 kleine stukjes vlees en een zeer gezouten soep en de derde avond een stuk opgewarmd lasagna

daarentegen is het ontbijt super dat is maar goed het compenseert de avond ervoor

We hebben het gemeld bij ons vertrek aan de receptie en het werd genoteerd op een briefje dat wel direct na ons vertrek in de papiermand zal belandt zijn

Hotel prachtig maar ik denk dat u beter juist ontbijt neemt

Gereisd met vrienden in december 2013

goed maar niet met warm weer

corvers francois
7-8-2013

Wij waren daar bij temperaturen boven 30 gr met als gevolg dat airco totaal geen verkoeling gaf snikheet dus,aan receptie konden ze niet meer zeggen dat ze het spijtig vonden.wij waren met drie koppels die evenveel betaald hadden 1 koppel reuze grote kamer ,volgend koppel mooie kleinere kamer en wij gewoon een kleine kamer dit zou niet mogen gebeuren.ontbijt goed en uitgebreid s'avond lekker maar soms beetje weinig.parking 10€per nacht is niet niks maar alternatief is er niet

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ameron Parkhotel Euskirchen in Euskirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ameron Parkhotel Euskirchen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.