We hebben een aantal aanbieders voor Euskirchen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Euskirchen voor je op een rij gezet:

Reviews over Euskirchen

Leuk, maar zoals 13 in een dozijn.

johan,
    16-2-2013

Euskirchen is een leuk stadje, maar voor mensen die regelmatig Duitsland bezoeken zeker geen omweg waard.

Het probleem is dat alle duitse steden in de Eifel en de Moezel -en Rijnstreek op elkaar trekken sinds W.O.2.

Of je nu Euskirchen, Soest, Gerolstein, Bitburg, Remagen, etc.... bezoekt, je hebt overal dezelfde straten met dezelfde huizen en dezelfde winkels.

Allemaal héél herkenbaar.

Zelfs de natuur ( het obligate stadswoud) ligt in Euskirchen verder weg en ook hiervoor moet je bijna de auo nemen.

Het grote voordeel is dat het vrij centraal ligt en dat je van hieruit naar verschillende andere bezienswaardigheden kan gaan zoals Keulen, Bonn, de Rhursee en zelfs de hoge venen om te langlaufen....

Een aanrader op zich om om naartoe te rijden? Nee.

Goed om te logeren? Ja.... wegens de centrale ligging en alle nodige winkels in de autovrije zone.

Gereisd met partner in februari 2013

Ideaal vertrekpunt, bezoek aan Eifel en Keulen..

Eddy,
    28-10-2008

Ideaal vertrekpunt om o.a. gemakkelijk per trein Keulen en Bonn te bezoeken. Keulen op 35', ticket €5 one way. Toffe bierstube-gasthof " Alte Posthalterei " in Kölner Strasse 7. Fantastisch hotel, rechtover station, Parkhotel.

Gereisd met partner in oktober 2008

Leuk plaatsje, waar we goed hebben kunnen winkelen en op

Netty Veldhuizen,
    4-6-2007

Leuk plaatsje, waar we goed hebben kunnen winkelen en gezellig op een terrasje konden koffie drinken. Weinig restaurants, maar wel een goede Italiaan en een erg rokerig, druk streekrestaurant. Euskirchen is mooi gelegen, het Parkhotel noemt het zelf "de poort naar de Eiffel" en dat is ook zo. Met de auto ben je zo in de prachtige natuur. We hebben een rondvaart over een meer gemaakt en dat is ook echt aan te bevelen.

Gereisd anders in juni 2007

Euskirchen ligt erg centraal tusse de Eifel, Keulen en Bonn

Elizabeth Vervat,
    1-9-2006

Euskirchen ligt erg centraal tusse de Eifel, Keulen en Bonn. Door de direkte treinverbinding met Bonn en Keulen kan je in een weekendje meerdere mooie steden bezoeken zonder dat je van hotel hoeft te wisselen. Euskirchen heeft een paar leuke Pensions (oa. Gasthof Alte Posthalterei) en een erg mooi 4-Sterren Hotel (Parkhotel Euskirchen. De winkelstraat is best aantrekkelijk met veel keuze voor man en vrouw. Een lekker biertje, wijntje en een snack kan je tijdens de Live Muziek in Restaurant Mosaic ook genieten! Een heerlijke plaats om veel te ondernemen!

Gereisd familie in augustus 2006
Euskirchen scoort een 7,6 uit 10, op basis van 15 reviews