Hotel TOP CCL Hotel Essener Hof

KinderhotelWeer vandaag21°15°
Hotel TOP CCL Hotel Essener Hof

We hebben een aantal aanbieders voor TOP CCL Hotel Essener Hof voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel TOP CCL Hotel Essener Hof in het Nederlands

Zakelijk

Twijfelgeval

Mevr C
20-5-2018

Leuk hotel. Opknappen geen overbodige luxe. Eigenaar die wij Pablo noemde een hork. Als die weg was haalde personeel weer adem. Naar bezoekers luisterde hij niet. Zijn wil is wet kwamen wij achter. Personeel is top. Super aardig en doen hun best om t jouw naar je zin te maken. Ligging aan zee, waar niemand op t strand lag. Ouwe saaie meuk. Busje pakken naar Escape Beach. Of blijf bij het zwembad. Al vrees ik dat hoog zomer er niet genoeg plek is voor iedereen.

Ontbijt: waardeloos. Vliegen op de worst.

Diner: als de kok zijn gang mocht gaan perfect. Maar dat kon alleen als Pablo weg was. Die wilde niks horen over ,,zijn,, eten.

Boodschapjes in donkere tas mee hotel in sluipen en verstoppen op je kamer. Belachelijk!! Werd anders ingenomen.

Toch fantastische vakantie gehad met prachtig mooi weer.

Niet meer dan middelmatig stadshotel.......

maartenmathijs
5-9-2012

Vanwege een beurs hier verbleven, hotel niet door mijzelf geboekt. Net hotel, maar ik had een superkleine kamer op de 5e verdieping (zie foto's). Wel heel erg schoon, aardige mensen aan de receptie en goed ontbijtbuffet. Parkeren in een nabijgelegen parkeergarage tegen gereduceerd tarief (wordt momenteel gerenoveerd, stofbende).

goed zakenhotel in het centrum van Essen

angedejo
14-12-2010

Goed, degelijk, zakenhotel in het centrum van Essen.

Maaltijden, op zijn Duits goed verzorgd.

Bar is goed, leuk ingericht met diverse miniatuurtreinen.

HotelSpecials.nl

Goed hotel in centrum van Essen, kamers zijn groot en schoon en beschikken over tv en internet. Ontbijt is prima, het restaurant is iets minder (weinig keus). Er zitten genoeg leuke restaurants in de buurt van het hotel. Hotel zit 200 meter van het centraal station en ligt aan het begin van de winkelstraat

Goed hotel midden in centrum

rvdb
29-11-2009

TO het station gelegen midden in het Centrum van Essen. Hotel is niets mis mee. Prima ontbijtbuffet. Standaard kamers zeer schoon en netjes maar eenvoudig. In de omgeving vh hotel avond/nacht veel overlast door personen die naar het station gaan en vaak te diep in het glaasje hebben gekeken. Prima voor het bezoeken van de kerstmarkt en winkels maar niet voor langer verblijf.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TOP CCL Hotel Essener Hof in Essen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TOP CCL Hotel Essener Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.