Hotel Mercure Plaza Essen

Weer vandaag3°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Plaza Essen voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Mercure Plaza Essen in het Nederlands

Super verblijf!

Valentina
26-9-2016

Mooi, Luxe en netjes hotel

Wij hadden kamer 228, ruime hoekkamer en goed te doen met twee kleine kids.

Uitgebreid ontbijt. Internet in het gehele hotel en op de kamers (gratis).

Wij hadden de auto niet in het hotel geparkeerd, maar in de woonwijk ernaast dat is gratis.

zeer gastvrij, fantastich ontbijt, fijne bedden,

Bernadette Bijman
2-2-2012

jammer geen gratis internet op de kamers en een betaalde parkeergarage, maar desondanks een echte aanrader!

gewoon TOP

mama ergens
26-12-2011

super hotel, goede ligging tov binnenstad, snelweg etc

service super vriendelijk (ook met kleine kinderen),

elders zien ze liever gaan dan komen, hier heb je het gevoel welkom te zijn. kamers top, via touroperator goede prijs.

Enig minpunt de parkeerkosten € 16,-- voor 1 nacht !!!

super hotel

jeroen Mulder
21-11-2010

Een mooi en goed hotel waar men nog weet wat echte service is.

Mooie grote kamers en zeer goed ontbijtbuffet.

ongeveer 15 minuten lopen naar het centrum van Essen

1 minpuntje: dure parkeergarage(14 euro per 24 uur)

Prima hotel, goede ligging, uitstekend ontbijt

Fred en Ed
21-12-2009

Goed hotel. Ongeveer 20 minuten lopen naar het centrum. Uitgebreid ontbijtbuffet. Het is goedkoper om direct via de eigen hotelsite te boeken dan via touroperator want dan komen er weer boekingskosten bij.

Van vrijdagmiddag tot zondagmiddag auto in parkeergarage geparkeerd en voor 2 dagen hoeven te betalen. Prima!!!

Echt de moeite!!

Johan
27-11-2009

Beste Mercurehotel waar wij ooit verbleven hebben. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt enz. Kortom de moeite om er te verblijven. Als minpuntjes misschien, de peperdure garage (14 euro per dag) en geen beschikbare gratis PC in de hall (zoals in de meeste accorhotels) want wifi is veel te duur.

2008

uitstekend hotel

SA Holwerda
27-7-2008

Wij verbleven in een suite op de 5e etage met prachtig uitzicht en geen last van het verkeer (prima geluidsisolatie). Mooie kamers, uitstekende bedden, schoon, verzorgd, goed ontbijt etc. Leuke restaurants vlakbij (vraag bij receptie) en op ca. 15 min. lopen van centrum. Centro in Oberhausen ca. 15 min. rijden. Parkeergarage (14 euro) wel duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Plaza Essen in Essen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Plaza Essen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.