Hotel Ibis Budget Essen Nord

Weer vandaag3°-3°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Essen Nord voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis Budget Essen Nord in het Nederlands

Prima hotel voor een kort verblijf!

Mikkatje,
26-11-2018

Prima hotel voor een kort verblijf. Alles wat je nodig hebt, proper, vriendelijk personeel, Essen centrum vlakbij. Ontbijt was ook ruim voldoende voor de prijs. Bij een volgende bezoek aan de regio boeken we zeker opnieuw dit hotel.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Slechte kwaliteit van schoonmaak

Jur
26-12-2009

Het hotel is nog niet gerenoveerd helaas. Dit mag echter voor de schoonmaakkwaliteit niet uitmaken. De kamer was erg vuil, het stof vloog in het rond en de vloerbedekking was al langere tijd niet goed gestofzuigd in de hoeken, de randen van de kamer en naast het bed. Volgens de beheerder zou het stof zijn dat niet met zuigen zou verdwijnen. Onzin, even blazen en het stof vloog de lucht in.

Gedurende de nacht kregen wij beide allergische symptomen door het vele stof.

Uiteindelijk de volgende ochtend door klagen wel het gehele bedrag terug ontvangen. Het schoonmaakpersoneel reageerde spottend op de klacht toen de beheerder hen hierover informeerde.

De ligging van het hotel is wel uitstekend, hopelijk verbetert de kwaliteit na renovatie in januari 2010.

Gereisd met partner in december 2009

Perfect

Peter K.
1-11-2009

Uitstekend budget hotel om atracties/beurzen in het Ruhrgebiet te bezoeken.

Voldoende, gratis parkeerplaatsen, ruim ontbijtbuffet.

Schone kamers,met een dubbelbed en 1 hoogslaper, eigen douche en toilet.

De USA Diner een eindje verderop is een aanrader om origineel te gaan eten, bij de receptie van het hotel heeft men gratis kortingsbonnen.

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Essen Nord in Essen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Essen Nord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.