Hotel Gimken Landhaushotel

Kleine hotelsWeer vandaag21°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Gimken Landhaushotel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Gimken Landhaushotel in het Nederlands

prima

elburger
3-9-2015

Erg net hotel met vriendelijke ontvangst waarbij netjes werd meegelopen naar de kamer. Nette kamer en prima badkamer. Prima bed, en goed schoon. Het hotel ligt in een buitenwijk van Essen, maar je waant je in een oase van rust. Mooie tuin en leuke zit plekjes. Ondanks dat het aan een drukke weg ligt, heerlijk stil. Ontbijt was goed en ruim voldoende en men was zeer behulpzaam. Wij hebben dit hotel gekozen als uitvalsbasis om te gaan shoppen in Centro (Oberhausen ) en Essen. De mogelijkheid bestaat om in het restaurant te dineren, en dat is een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2015

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresSchlossstraße 182 45355(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gimken Landhaushotel in Essen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gimken Landhaushotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.