Hotel Express by Holiday Inn Essen

Hotel Express by Holiday Inn Essen
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Express by Holiday Inn Essen voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Express by Holiday Inn Essen in het Nederlands

nooit meer

mo, 16-4-2018

kleine kamer. Bankbed voor de kinderen dramatisch slecht, veren steken eruit. 2 dekbedden erover heen moeten leggen om een beetje normaal te kunnen liggen, bovendien erg smal. Ander bed ook erg klein om met 2 volwassen in te moeten slapen en slecht matras. Vraag je om een rustige kamer, lig je boven de receptie waar iedereen buiten gaat staan te roken en praten, voor in de gang waar iedereen nog langs moet lopen. Verder ook heel erg gehorig, als er iemand loopt dreunt het flink. Kamer smoezelig, niet fris, geur alsof er iemand in de kamer heeft staan plassen. Ook badkamer erg klein en niet schoon. Wastafel smerig, lekt en water loopt niet weg. Als je een extra dekbed vraag of tissues die op blijken te zijn moet je hier vervolgens 3x om vragen om ze uiteindelijk toch te kunnen krijgen. Ontbijt ook erg karig. Het enige wat gunstig is is de ligging en de parkeergarage onder het hotel. Voor ons nooit meer

Prima Hotel!

Arno, 6-1-2016

Gewoon een goed en degelijk Hotel op loopafstand (10 minuten) van het centrum van Essen. Wel redelijk groot en wat zakelijk Hotel. Parkeermogelijkheid in garage naast Hotel voor ongeveer 14 euro per dag. Ook vrij parkeren in de buurt mogelijk. Theater, bios en fraai overdekt winkelcentrum via binnendoor pad op 5 minuten lopen. Ontbijt is goed verzorgd, maar wel druk bezocht. Gelukkig werd alles tijdig aangevuld. Voor Hotel ligt een parkje met speelgelegenheid voor de kinderen. Kluisje op de kamer is ook prettig.
Guest Relations Manager, General Manager, 31-1-2016

Sehr geehrter Gast, vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt in unserem Holiday Inn Express Essen entschieden haben. Es freut uns, dass Sie sich Zeit genommen haben unser Hotel zu bewerten. Ihr positives Feedback ist eine tolle Motivation für alle unsere Mitarbeiter und wir werden dieses an das gesamte Team kommunizieren. Es würde uns freuen, Sie auch in Zukunft als Gast begrüßen zu dürfen und verbleiben bis dahin mit freundlichen Grüßen

Ihr

Guest Relations Manager

Goed hotel om te verblijven voor een nachtje

jevabaco, 20-12-2014

Goed hotel in deze prijsklasse ,Uitzicht vanuit slaapkamer vrij saai (wij zaten aan binnenkant hotel en keken uit op binnenplaats en andere kamers,maar we waren er alleen maar om te slapen dus geen probleem.Verder schone kamers, mooie badkamer met badschuim en zeep in dispensers.Schone handdoeken.Bedden waren te smal wij hadden een tweepersoons bed wat veel te zacht was en we steeds naar het midden rolden, slecht geslapen hierdoor.Heel erg jammer dat er geen Nederlandse tv zender was terwijl er genoeg Duitse zenders waren.Gelukkig hadden we wel Free wifi gratis.Personeel bij aankomst erg vriendelijk , bij het ontbijt ook erg behulpzaam,behalve bij de receptie in de ochtend kon er geen goedemorgen af.

Wij gingen voor de kerstmarkt en het winkelcentrum was goed te doen 5 min. lopen van het hotel. prijs/kwaliteits verhouding prima.Ontbijt eenvoudig maar genoeg aanwezig, dus heerlijk ontbeten.Prima voor een nachtje want echt lekker slapen doe je niet op die bedden.

Proper en net hotel !

GL, 21-7-2014

We verbleven hier één nacht met 2 kinderen . Proper hotel aan de rand van Essen,mooie kamers met propere badkamer en airco. Ontbijt was verzorgd en volledig.Auto te parkeren in de parkeergarage naast het hotel , 11 euro per nacht. Wij verbleven hier om Movie Park 2 dagen te bezoeken , afstand ongeveer 25 minuten . Prijs/kwaliteit zeer goed !

Prima hotel met perfecte ligging

Pedro Toeter, 30-12-2013

Kerstshopping geweest en 2 nachten in dit hotel geweest. Mooi net hotel. Nette kamers, maar de bedden zijn veels te klein. Ontbijt prima maar weinig keus. 5 minuten lopen van een groot winkelcentrum en centrum. Wel erg gehorig tijdens het weekend. Veel jongeren. Kan natuurlijk toevallig zijn. Veel leuke winkels en goede restaurants. Al met al een prima weekend in een goed hotel.

Super ligging!!

petra, 3-9-2013

Een nachtje verbleven met 2 volwassenen en 2 kids op 1 kamer. Was wel krap maar voor 1 nacht wel te doen, kwamen daar om te shoppen. Mooie kamers, centrum is 5 min lopen dat was echt super. Auto kan in garage onder hotel, wel prijzig €11 per dag, zijn garages in Essen waar je veel goedkoper kunt parkeren, maar auto staat wel veilig en dichtbij.Ontbijt was goed maar eetzaal veel te klein. Jammer dat er geen chocolademelk was.. Zou er absoluut weer heengaan.

centraal gelegen in centrum van Essen

Ilona Stokkel, 7-8-2013

Net hotel. Goed bereikbaar. rustig gelegen met een park voor de deur, waar de auto gratis geparkeerd staat. Vriendelijk personeel. De kamer is erg klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Slecht 2- persoons bed met veren. kinderen samen op een smal slaapbankje. Ontbijt is prima, alles staat er.

Net hotel voor 1 of 2 nachten

Coen, 17-12-2012

Net terug van dit hotel waar we hebben geslapen om de kerstmarkten te bezoeken. Wat dit betreft heeft dit hotel een prima ligging. Binnen een paar minuten sta je midden in het winkelgebied.

Het hotel is netjes, maar eenvoudig. De 2 persoons bedden zijn een beetje aan de kleine kant. Matras was te zacht en je rolde naar het midden. De kamer is eenvoudig, maar voor het doel waar wij hier voor waren voldoende. Mooie nette (kleine) badkamer. Ontbijtbuffet is voldoende, maar ik miste toch ook wel wat warme dingen. Eigenlijk kon het hotel de drukte tijdens de kerstperiode niet de baas. Er stonden constant mensen te wachten op een tafeltje.

Maar als het voor 1 of 2 nachtjes is, dan zou ik daar nog wel terug naar toe gaan.

Prima hotel voor shopping weekend

Huib, 17-6-2012

Prima gelegen in het centrum van Essen. Ontbijt redelijk goed verzorg, parkeergelegenheid onder het hotel. op 5 minuten lopen van groot winkelcentrum. Vriendelijk personeel aan de receptie, het personeel dat het ontbijtbuffet verzorgde was ietwat minder vrolijk. Jammer dat dit een hotel is waar nog voor internet op de kamer betaald moet worden.

prij/kwaliteitverhouding goed

Caroline, 28-3-2011

Hotel is rustig gelegen (zowel kamers aan buitenzijde als binnenzijde liggen rustig). Hotel ligt kort bij centrum, circa 5 tot 10 minuten lopen.

Ontbijtbuffet was beperkt.

Kamer was voldoende ruim. Zeer nette badkamer, met douche.

Voor de prijs, voldeed dit hotel ruimschoots.

Minpunt was het bed. Was een tweepersoonsbed ipv 2 aparte bedden en was naar onze smaak te zacht. Geen safe op de kamer.

Receptiemedewerker was vriendelijk en behulpzaam.

Voor EUR 11 per 24 uur kun je in de openbare parkeergarage onder het hotel parkeren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express by Holiday Inn Essen in Essen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express by Holiday Inn Essen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Express by Holiday Inn Essen scoort een 7.41 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: