Camping DCC Essen Werden

7 reviews over Camping DCC Essen Werden in het Nederlands

toffe camping

john & julia
12-7-2016

na aankomst,ben ik goed ontvangen door dieter de camping manager.

ik wou maar 2 nachten blijven maar ben er 4 gebleven.

tof en vrindelijk personeel,net sanitair en propere toiletten.

lekker bbq op de avond van de ek voetbal.

toffe dagen gehad.

Gezellige camping

Wilco Verhulst
28-6-2016

Ondanks mijn aankomst om 13:15u mocht ik toch alvast mijn tentje op gaan zetten, weliswaar lopend, maar alles beter dan wachten op de parking. Het is nog rustig, dus kan een mooi plekje op de tentweide uitzoeken. Sanitair is schoon, douches heerlijk warm EN gratis!

Als ik 's avonds terug kom op de camping is het lekker druk en wordt vriendelijk begroet. Heerlijk geslapen en na een erg gezellig event op Zollverein komen we met een groepje aan bij het restaurant, waar net de laatste minuten van een EK wedstrijd te zien is. wij gaan lekker buiten zitten en worden keurig bediend door de zeer vriendelijke gastheer van de camping, die ons nog wat wetenswaardigheden over de camping verteld. Ruim na "sluitingstijd" nemen we afscheid en duiken onze tenten in. De volgende ochtend weer heerlijk douchen, afrekenen en weer op pad!

Te duur vooor wat wordt geboden.

P. Willems
10-7-2015

De camping heeft erg veel vaste staanplaatsen. In de weg op de camping zitten hier en daar behoorlijk grote gaten. De camping biedt verder niks. Bij de kiosk kun je alleen wat drinken en het eten is beperkt tot frites met een worst.

Voor € 32,80 per dag voor een plaats met 2 volwassenen vind ik dit dan wel aan de dure kant. Ik hoop niet dat dit de standaard kwaliteit van Knaus is !

Vereselijke ongezellige en dure camping

R. Clements
23-3-2015

Afgelopen week 16 t/m 19 maart 2015 op deze rommelige ongezellige camping gestaan. Prijs verhouding buiten proporties, per nacht caravan plus 2 personen €33,=.

Er zijn geen voor- en naseizoen tarieven was de mededeling.

Douches waren goed en personeel vriendelijk maar prijs veel te hoog. Volgende keer toch een Acsi camping opzoeken!!!

Rare camping

Heidi
31-1-2013

Deze heel langgerekte camping komt een beetje vreemd over. We werden met onze camper neergezet op een oprit van een caravan (langkampeerder?). We zaten daardoor precies halverwege de 2 gebouwen waarin het (redelijke) sanitair zich bevond. Metrostation naar Essen op een kwartiertje afstand, we hadden helaas de pech dat door storing de metro niet reed. Daardoor Essen niet kunnen zien helaas. Werden zelf is een klein stadje dat je snel gezien hebt.

goede prijs/kwaliteitverhouding

aanjosien
20-5-2012

camping ligt aan de rand van Essen/Werden. Dichtbij het stuwmeer in de Ruhr, het fietspad aan de Ruhr, bus/treinverbindingen, winkels, fietspaden etc.

De staanplaatsen voor tenten, campers en caravans zijn wat rommelig maar gezien de lage prijs .....

Sanitair is goed. een leuke speeltuin voor peuters.

De eigenaar is vriendelijk.

In dit stadsdeel van Essen hoor je regelmatig vliegtuigen overkomen (vanaf Dusseldorf??)

De binnenstad van Essen is vergelijkbaar met Rotterdam, veel winkels maar weinig historie (WO II).

gewone camping zonder veel faciliteiten .

filip_verbraekel
5-3-2011

Gewone stadscamping camping zonder veel faciliteiten .

Wij hebben er een overnachting gedaan en stonden geplaatst zoals op een parkeerterrein dus niet veel zaaks,Sanitair niet over te klagen en wel enkele eetgelegenheden in de buurt(10 min stappen daar de camping achteraan in een dreef ligt).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping DCC Essen Werden in Essen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping DCC Essen Werden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.