Hotel Bildungshotel Bfz Essen

HotelWeer vandaag25°16°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Bildungshotel Bfz Essen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bildungshotel Bfz Essen

Zimmer spartanisch und WLAN Fehlanzeige !

Reinhard
19-6-2016

Positiv: Das Personal, insbesondere das für die Organisation der Tagung zuständige Personal war hilfsbereit und kooperativ.

Das Zimmer ist sehr eng und dazu spartanisch eingerichtet, schlechter Fernsehempfang. Das Bad hat keine Ablagemöglichkeiten, sogar die Ersatztoilettenpapierrollen werden auf dem Heizkörper gelagert.

WLAN wird zwar angepriesen, ist aber nicht oder nur an manchen Stellen zugänglich.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bildungshotel Bfz Essen in Essen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bildungshotel Bfz Essen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bildungshotel Bfz Essen scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.