Hotel Atlantic Congress

Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°13°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic Congress voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Atlantic Congress in het Nederlands

Geweldig hotel met een goede ligging.

3-2-2014

Absoluut geweldig hotel met een leuke ligging - dit hotel is in ieder geval het geld waard Alles wat je nodig hebt, is er aanwezig. Een goed restaurant, een leuke bar, zeer vriendelijke ontvangst en attente en persoonlijke omgang met de gasten. Achter het hotel ligt het Grugapark, waar je kan gaan wandelen en er is ook een fitnessruimte met een leuke sauna. Al met al, is de prijs/kwaliteitsverhouding goed.

Gereisd Anders in februari 2014

Een uitstekend viersterrenhotel.

28-12-2013

Dit hotel heeft me zeer aangenaam verrast. Modern en licht ingericht met zeer ruime kamers. Het over het algemeen aardige personeel zorgde voor een goede service en goed gevoel. Ik was er voor de K-Beurs in Düsseldorf. Mijn collega's deelden mijn mening. Een goed hotel dat zich bevindt in het hogere niveau van de viersterrencategorie.

Gereisd Anders in december 2013

Geweldig hotel.

17-12-2013

We hebben dit hotel geboekt vanwege de nabijheid tot de beurs We waren meer dan aangenaam verrast. Zou op elk moment terugkomen.

Gereisd Anders in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig design met een atmosfeer waarin je je goe

13-12-2013

Als je niet thuis kunt zijn, voel je je in elk geval thuis in de junior suite. Modern design, maar niet koel met een bijzondere sfeer waarbij je je op je gemak voelt. De kamer is met schuifdeuren verdeeld in een woon- en slaapgedeelte. Ruime badkamer. Altijd graag weer.

Zakenreis.

29-11-2013

Ben hier al meerdere keren geweest en alles is hier super. het was wel een beetje ergerlijk dat het stoombad de hele week kapot was. ik kom terug.

Gereisd Anders in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantic Congress in Essen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantic Congress zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.