Hotel Ambassador

We hebben een aantal aanbieders voor Ambassador voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ambassador in het Nederlands

Prima

Jose
28-11-2015

Goed hotel, gedateerd maar schoon. Werden zeer vriendelijk door de receptioniste ontvangen en mochten om 12.30 uur al in de kamer. Parkeerterrein van hotel was vol, maar kregen van de receptioniste de tip om in de Schutzenbahn parking te parkeren. Kosten € 3,50 per dag en het was vlak om de hoek.

Wij waren daar om de Kerstmarkt te bezoeken, daar was de ligging van het hotel ideaal voor.

Gereisd met partner in november 2015

• AdresViehofer Straße 22-23 45127
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambassador in Essen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambassador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.