Hotel Ambassador ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Pat

Redelijk hotel, erg slechte service!

Pat,
22-12-2013

Hotel lig middenin de stad. Parkeren doe je achter het hotel, wordt niet aangegeven vanaf de weg. Je moet een soort straatje/steeg in en dan zie je aan de linkerkant vanzelf een klein bordje met parking Embassador. Je staat dubbel geparkeerd en als je je auto dan achter een andere auto hebt geparkeerd moet je je autosleutel afgeven zodat het hotel personeel je auto kan verplaatsen als de auto, waar jij achter staat, eruit moet. Dit is opzich wel vreemd, maar het is wel gratis. Bij aankomst kwam een medewerkster naar buiten en begon op een heel vervelend toontje tegen ons te praten. Heel erg chagrijnig en onaardig. Ik ben best wat gewend en heb in meerdere hotel verbleven, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Wij waren er voor de kerstmarkt en daar was je binnen 1 minuut. Hotel redelijk schoon, bedden oud, maar niet heel erg slecht (voelde de veren wel een beetje) Ontbijt goed. Eng klein liftje. Geen stopcontact bij bed, vervelend als je je telefoon moet opladen snachts.

Gereisd met vrienden in december 2013