Hotel Ambassador

3 reviews over Hotel Ambassador in het Nederlands

Prima

Jose
28-11-2015

Goed hotel, gedateerd maar schoon. Werden zeer vriendelijk door de receptioniste ontvangen en mochten om 12.30 uur al in de kamer. Parkeerterrein van hotel was vol, maar kregen van de receptioniste de tip om in de Schutzenbahn parking te parkeren. Kosten € 3,50 per dag en het was vlak om de hoek.

Wij waren daar om de Kerstmarkt te bezoeken, daar was de ligging van het hotel ideaal voor.

Redelijk hotel, erg slechte service!

Pat
22-12-2013

Hotel lig middenin de stad. Parkeren doe je achter het hotel, wordt niet aangegeven vanaf de weg. Je moet een soort straatje/steeg in en dan zie je aan de linkerkant vanzelf een klein bordje met parking Embassador. Je staat dubbel geparkeerd en als je je auto dan achter een andere auto hebt geparkeerd moet je je autosleutel afgeven zodat het hotel personeel je auto kan verplaatsen als de auto, waar jij achter staat, eruit moet. Dit is opzich wel vreemd, maar het is wel gratis. Bij aankomst kwam een medewerkster naar buiten en begon op een heel vervelend toontje tegen ons te praten. Heel erg chagrijnig en onaardig. Ik ben best wat gewend en heb in meerdere hotel verbleven, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Wij waren er voor de kerstmarkt en daar was je binnen 1 minuut. Hotel redelijk schoon, bedden oud, maar niet heel erg slecht (voelde de veren wel een beetje) Ontbijt goed. Eng klein liftje. Geen stopcontact bij bed, vervelend als je je telefoon moet opladen snachts.

goed hotel midden in centrum van Essen! gratis prive parkeerplaats.

geen koelkast op de kamer, maar de wijn konden we bij de receptie koelen!

kamers zijn eenvoudig, maar ruim en schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Ambassador voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambassador in Essen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambassador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ambassador scoort een 7.86 uit 10 op basis van 3 reviews.