Vakantiehuis Groepsaccommodatie Alte Post

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

40 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Alte Post

• 8Pieter-Jan Verheijen18-10-2019

We zijn nu voor de tweede keer met de familie (18 Personen) naar deze groepsaccomodatie geweest en hebben weer genoten. Het is een perfect locatie voor groepen. De meeste kamers zijn voorzien van een eigen douche en toilet. Verder kunnen er elke ochtend (muv maandag) broodjes worden bezorgd door een bakker in de buurt en ook kan een heerlijk buffet worden bezorgd door een hotel in de buurt van de woning. Winterberg en een mooie druipsteengrot zijn niet ver rijden en ook rondrijden in de buurt is op zich al de moeite waard. Uiteraard is deze omgeving ook perfect voor wandelaars.

• 9familie Neef27-09-2019

Heerlijk weekend in een fantastisch huis

We waren hier met de familie voor een familieweekend. We waren met 7 kinderen in de leeftijd van 2, 8, 10, 13 en 15. En 9 volwassenen. We hebben een heerlijk weekend gehad in een prachtig huis. Echt een aanrader. Iedereen was enthousiast. Het huis is erg ruim, er is genoeg te doen, in de buurt, maar ook in het huis. Je hoeft de deur niet uit.

• 10Rudy28-08-2019

Super Top weekend

Super familieweekend gehad, allen hebben flink genoten. De jongste was 3 jaar en de oudste 80+. Alles netjes en schoon en het apparatuur werkte prima. Fijn om zo'n top keuken tot je beschikking te hebben. Lekker bier van de tap en de kids konden zich lekker uitleven bij de kegelbaan, biljart en darten. Natuurlijk was er ook goede wifi, dat werd gewaardeerd. Lekker wezen wandelen vanaf de alte post, leuke route's. Op zaterdag zijn we naar het Panorama Park geweest, leuk uitstapje voor alle leeftijden. Op terugweg even langs de Aldi voor de boodschappen voor de BBQ en met zijn allen lekker gezellig eten. Zeker een aanrader en we zullen het ook zeker anderen aanraden. Ook zeer fijne contacten met Jos vanuit Nederland en met de Duitse hostess, die het top uitlegde en zeer betrokken was tot het hotel maar ook of we het naar onze zin zouden hebben.

• 10Silvia17-07-2019

In één woord: Geweldig!!

Wat een heerlijke plek! We waren hier samen met familie en vrienden voor een weekend. We hebben genoten! Fijne kamers met heerlijke bedden met fijne douche. Grote professionele keuken, waar je met een groep makkelijk samen kunt koken. Erg gezellig! De bar met de tap, de woonkamer met open haard, de eetkamer en natuurlijk de kegelbaan en de pooltafel zijn allemaal even leuk. Als je met zo'n grote groep zoals wij bent, dan vindt iedereen zijn weg en kan doen en laten wat ze willen. Poolen, relaxen buiten in de tuin, één van de mooie wandelingen maken in de buurt, fietsen. De kinderen kunnen zich ook voldoende vermaken, er is een grote tv inde speelkamer, een grote trampoline, een houten speelhuisje, enz. Wij hebben onze kinderen nauwelijks gezien (dat betekent dat ze erg veel plezier hadden).
      De omgeving is prachtig, je wandelt zo de natuur in. Ook leuk is fietsen op de SauerlandRahdRing (voormalige spoorbaan) fietsen. Wij komen terug!

• 9Sjacco van Kouteren16-06-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

We zijn er afgelopen Pinsterweekend met de motorclub hier geweest. Mooi ruime parking langs het huis waar de motoren gestald kunnen worden. Bij aankomst stond de bier tap al aangesloten en werd ons alles keurig uitgelegd door de gastvrouw ter plaatse. Wel is het zo dat de supermarkten, restaurants op 10 minuten rijden liggen. Gelukkig was er een clublid met de auto meegekomen. Wel zo handig om te weten als je van plan bent op de motor te komen. Zeer mooi ruim en gezellig huis. Alleen jammer dat er op de bovenverdieping naast de 2 gemeenschappelijke wc's geen douche aanwezig is. Op de 1e verdieping heeft elke slaapkamer eigen sanitair. Ook een ruime tuin waar je gezellig buiten kan zitten. Denk alleen wel een beetje aan de buren 's avonds! Het ligt wel in een rustige woonwijk (dorp met 400 inwoners).

• 8Angelo van Leijenhorst03-06-2019

Een geweldig weekend met de mannen aan de bar

We waren in Kuckelheim met 19 voetbal vrienden. De bar is een gouden uitvinding en optimaal gebruikt. Daarnaast vaak gekegeld en gebiljart. Zaterdag een dagje Willingen met prachtig mooi weer, gerodeld en feest gevierd op de berg bij Sigi’s hutte. Een geweldig weekend in een mooie omgeving.

• 10Edwine Schoonhoven24-04-2019

We hebben een lang weekend met familie in de Alte Post gelogeerd. Wat hebben we genoten. Een fijn huis:-) verschillende ruimtes om je terug te trekken naar een heerlijke wandeling in de mooie omgeving. Leuke tuin met boomhut voor de kinderen en de kegelbaan, hoe leuk is dat;-) De aankomst was ook erg gastvrij, mijn tante was die dag jarig en werd meteen gefeliciteerd, toch leuk. Ook stond er een lekkere bubbel voor ons klaar en mooie bloemen op verschillende tafels in het huis. Dat maakt het echt speciaal. We hebben echt genoten van het huis en de omgeving....

• 9Lieneke Blok23-04-2019

Een familieweekend om nooit te vergeten

Prachtig sfeervol voormalig hotel dat van alle gemakken is voorzien! De centrale bar in het huis zorgde voor veel gezellige uurtjes. Ook de eetkamer bied voldoende ruimte voor een grote groep. Bij slecht weer is het binnen de Alte Post ook écht goed vertoeven. Met de kegelbaan, pool of darten. En voor de kleintjes is de speelkamer perfect! Een goede uitvalsbasis voor culturele uitstapjes, maar ook de natuur is overweldigend mooi.

• 10Sanne13-04-2019

Super!

Wij hebben een fantastisch weekend gehad met onze familie in dit prachtige, gezellige, nette en enorm grote huisje! Beneden echt in de oude stube stijl waar we ons konden verdelen aan de bar, in de zithoek bij de haard of de eetruimte. Genoeg binnen te doen met de enorme spellenkamer met pooltafel en indoor kegelbaan. De kleinere kindjes konden zich vermaken in de speelkamer. Gelukkig was het weer prachtig het weekend dus hebben we een aantal (wandelwagenvriendelijke) routes in de buurt gewandeld. We konden daarna heerlijk buiten zitten op het omheinde terras waar we goed zicht hadden op de kinderen die zich goed vermaakten op de trampoline en in de boomhut. Keuken verder met alles erop en eraan en de slaapkamers zijn gezellig, ruim, bijna allemaal voorzien van eigen badkamer en vooral niet gehorig. Het contact met eigenaar Jos was erg goed. Echt een van de fijnste huisjes die wij tot nu toe met ons familie weekend gehad hebben!

Met jonge kinderen

• 9Familie Koonings30-03-2019

Erg fijn contact en fantastisch verblijf!

We hebben enorm genoten op ons familieweekendje. Goed geregeld!

Met oudere kinderen

0 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Alte Post