9,3

Weer vandaag3°-5°

19 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Alte Post in het Nederlands

Fantastisch, volgend jaar weer 😀

Karen de Weerdt, 17-2-2018

Wat een aardige en gastvrije verhuurders, Vanaf t boeken tot t laatste contact.

Op iedere vraag volgde direct een antwoord en de communicatie was uiterst vriendelijk.

De accomodatie is in 1 woord geweldig. Helemaal niets op aan te merken. De grote en gezellige bar, de goed uitgeruste keuken, de enorme eetkamer, de slaapkamers met heerlijke bedden en geweldig leuke inrichting en natuurlijk t biljart en kegelbaan. De ligging is leuk.

Kortom, wij hebben t fantastisch gehad 👍🏻😀☃️

We hebben een enorm leuk weekend gehad.

Oh ja, enige puntje...iets meer sap/water glazen zou makkelijk zijn 😉

Super goed !

E. van Ool, 7-11-2017

Accommodatie Alte Post is niet alleen mooi door zijn locatie maar heeft alles "in huis" om er een mooie tijd in door te brengen!

Alles is goed, van uitgebreide complete keuken, bar met tap, gezellige eetzaal enz., tot recreatieruimte met een heuse kegelbaan!

Geen minpunten te noemen, alles klopt!!

Heerlijk verblijf

Ard, 25-9-2017

Alles wat je zou willen dat aanwezig was, was er. Een professionele keuken, bar met biertap, spelletjes en uiteraard als hoogtepunt de kegelbaan.

De inrichting is wat ouderwets, maar dat past bij de sfeer van het gebouw. Alles was wel erg goed onderhouden en stevig.

Het is een mooie groene omgeving, waar je een leuke wandeling kan maken. Ondanks het mooie weer zijn we toch voornamelijk bij het huis gebleven, wat een goed teken is.

Een prachtige onderkomen voor ons hele gezin!

Familie De Vries, 5-9-2017

Het verblijf was heerlijk schoon, riant en groot.

Echt op z'n Duits, veel bruin....

Boomhut en verkleedkleren voor de kids superleuk.

Beheerster mevrouw Rommel een schattig mens.

Enige minpuntje: geen traphekjes.

Zeer mooie groepsaccommodatie en bruiloftslocatie

Dennis en Nicole, 16-7-2017

Wij zijn in juni 2017 in Duitsland getrouwd en hebben de Alte Post voor een weekend gehuurd met 29 gasten. In Attendorn getrouwd en dit met onze gasten gevierd in de Alte Post. Alles was aanwezig voor een geslaagd weekend. Mooie bar, complete keuken, kegelbaan en voldoende ruimte, zoals een mooie tuin en leuke zithoekjes. De Alte Post heeft een gemoderniseerde authentieke Duitse inrichting/faciliteiten, is schoon en netjes. Deze accommodatie is gelegen in een zeer mooie omgeving, tevens ontdekt met een huifkartocht. Verder goede en snelle communicatie met de eigenaar in Nederland en een hartelijke ontvangst door de beheerder op locatie met een aantal bloemstukken en Sekt.

Oftewel wij en onze gasten hebben zeer genoten van deze accommodatie.

fantastisch accomodatie in een prachtige omgeving

TWC Voorwaarts, 6-7-2017

alles was super en aanwezig

Fantastisch huis

Dik Keijzer, 2-6-2017

Van de kegelbaan tot de keuken en van de huiskamer tot het terras en alles er tussen is het perfect!!

Super accomodatie voor n familie

Monique Crielaars, 11-5-2017

We hebben een super weekend gehad in deze accomodatie...er stond bij aankomst een schaal met flessen sekt klaar...harstikke leuke attentie...er was voor ieder wat wils...niemand heeft zich hier een seconde ook maar verveelt...dit zou ik aan iedereen durven aan te bevelen...dus in een woord SUPER

2de keer en weer tevreden

Familie Loeffen, 27-3-2017

Wij kwamen voor de tweede keer (dat spreekt al voor zich!) en vinden het een prima locatie voor onze familie opa oma 3 kinderen en 7 kleinkinderen. Van 0 tot 6 jaar. We kwamen voor de sneeuw maar helaas moesten we wel een uurtje rijden om bij de sneeuw te komen. Maar op het weer heeft niemand invloed dus gewoon een aanrader voor familie's of vriendengroepen!

ín één woord 'fantastisch'!!

Fam Groeneveld, 8-3-2017

Wat hebben we genoten! De hartelijke ontvangst van de beheerder, de champagne die voor ons klaar stond, tulpen op de tafels, de ruimte in het huis, genoeg gezellige plekjes om te zitten, fijne bedden, meer dan genoeg speelruimte en -mogelijkheden voor de kinderen, zelfs in de keuken was het een feest om bezig te zijn! De rust van de omgeving was een weldaad! De rit naar Winterberg was zeker geen afzien maar een schitterende route in een prachtig landschap. Als laatste een pluim voor Jos! De fijne manier van overleg, de snelle afhandeling, kortom, wij kunnen niets bedenken wat niet goed was. Bedankt Jos en veel succes met dit mooie project!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Alte Post in Eslohe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Alte Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Alte Post scoort een 9.3 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: