Hotel AKZENT Hotel Schildsheide

Hotel AKZENT Hotel Schildsheide
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Schildsheide voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel AKZENT Hotel Schildsheide in het Nederlands

Gunstig gelegen t.o.v. Dusseldorf

Roland Laurant
17-5-2010

Paar dagen naar hotel Schildsheide geweest, om beoekje aan Dusseldorf te kunnen maken.

Van Erkrath moet je niet teveel voorstellen maar het hotel is gunstig gelegen tov Dusseldorf, bus stopt voor de deur, de S-Bahn vertrekt op paar minuten lopen.

Wij hebben echter de auto genomen en stonden binnen 20 minuten in het centrum van Dusseldorf.

Ook gunstig gelegen vanaf de autobahn,terwijl je hier niets van hoort bij het hotel.

Bij eten moet ik een opmerking maken, het restaurant(italiaans) is gescheiden van het hotel maar wel goed.

Dit betekent dat maaltijden daar genoten gelijk betaald moeten worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Schildsheide in Erkrath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Schildsheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AKZENT Hotel Schildsheide scoort een 8.15 uit 10 op basis van 40 reviews.