Camping Ennepetal

• 4.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

2 reviews over Camping Ennepetal

• 8Leon Piket06-05-2013

leuke plek voor mensen die van de natuur houden

Leuke accommodatie buiten het drukke gebied. Heuvelachtig gebied. je kunt er heerlijk wandelen, minigolf en een mooi buiten en binnenzwembad op 6 km rijden. je kunt je eigen tent of caravan daar plaatsen. Er is een keuken waar je de etenswaren gekoeld kunt bewaren. Er zijn openbare toiletten en douches. Je kunt er Barbecueen en er is tafeltennis.Ook is er een voetbalveldje en er zijn paarden onder de hooistal. Leuk voor de kinderen. Je leeft lekker in de natuurlijke omgeving.Het personeel (de eigenaren) zijn zeer vriendelijk.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2013

• 1remcoclaudia02-06-2011

Waardeloze camping

Waardeloze camping Nooit naar toe gaan Gereserveerd en naar toe gegaan maar kon de boel weer afbreken en naar nl rijden.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

1 tip over Camping Ennepetal

• Leon Piket, 06-05-2013

Wuppertal ligt als grote stad in de omgeving. Een mooi binnen en buitenzwembad op 6 km. (goede prijs/ kwaliteit). minigolf en een leuk restaurant op 500 meter van de camping. Heerlijk eten!

0 vragen over Camping Ennepetal

• BBQToegestaan