Camping Ennepetal

4,5

Matig

2 reviews over Camping Ennepetal in het Nederlands

leuke plek voor mensen die van de natuur houden

Leon Piket
6-5-2013

Leuke accommodatie buiten het drukke gebied. Heuvelachtig gebied. je kunt er heerlijk wandelen, minigolf en een mooi buiten en binnenzwembad op 6 km rijden. je kunt je eigen tent of caravan daar plaatsen. Er is een keuken waar je de etenswaren gekoeld kunt bewaren. Er zijn openbare toiletten en douches. Je kunt er Barbecueen en er is tafeltennis.Ook is er een voetbalveldje en er zijn paarden onder de hooistal. Leuk voor de kinderen. Je leeft lekker in de natuurlijke omgeving.Het personeel (de eigenaren) zijn zeer vriendelijk.

Waardeloze camping

remcoclaudia
2-6-2011

Waardeloze camping

Nooit naar toe gaan

Gereserveerd en naar toe gegaan maar kon de boel weer afbreken en naar nl rijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ennepetal in Ennepetal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ennepetal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.