Hotel Stadt Emmerich

Kleine hotelsWeer vandaag17°3°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Stadt Emmerich voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Stadt Emmerich in het Nederlands

Goed, schoon

Kitty
20-9-2015

Zeer gastvrije ontvangst, vriendelijk personeel, simpele doch goede keuken. Schone kamer.

Net hotel en lekker eten

Fietser
6-6-2011

De kamers zijn keurig en schoon. En netjes ingericht. Het personeel is vriendelijk en er is een leuke biergarten waar bij mooi weer ook buiten gegeten kan worden.

Mogelijkheid om fietsen achter het hotel te stallen. Kortim niets op aan te merken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadt Emmerich in Emmerich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadt Emmerich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.