Hotel Haus Steffens

Weer vandaag24°

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Steffens voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Haus Steffens in het Nederlands

klein familiehotel

Elmer Timmer
27-8-2010

We waren hier via een bon. Na een lange rit kregen we een mager rijst met ragout als avondeten in een eetzaal/restaurant wat een halve huiskamer was.

De eigenaars/bediening was correct maar erg stug. Op zich geen slechte accomodatie met behoorlijke bedden en kamer.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Steffens in Eitorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Steffens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.