Camping Happach

1 review over Camping Happach in het Nederlands

Zeer rustige camping

Jacques
11-10-2013

Soms heb je even genoeg van alle drukte en heb je rust nodig. De kort kampeerders (tourcaravans) mogen op deze camping, naar keuze direct aan het water staan (alleen in zomer) op een extreem grote plaats. Een keurig onderhouden, af en toe wat schuin liggend, grasveld staat ter beschikking. Direct aan het riviertje, waar zwemmen, vissen en kano/kayak mogelijk is afhankelijk van de waterstand. Veel privacy en vooral rust. De camping ligt aan prachtig wandel en loop gebied. Camping voor een aanzienlijk deel ingericht op stacaravans. Sanitaire voorzieningen zijn keurig netjes. Eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Hij doet zijn uiterste best om de camping schoon te houden. 's Middags is er de traditionele rust en gaat de poort dicht, maar daar valt prima mee te leven als je je daar op instelt. Eitorf is klein, aardig plaatsje maar heeft niet bijzonder veel te bieden. Buiten de rivier voor kinderen wat minder, maar voor de soms gewenste rust een prima nette camping.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Happach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Happach in Eitorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Happach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.