Hotel Villa Casa

7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Casa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Villa Casa in het Nederlands

Prima hotel als je met vliegtuig vertrekt

Leo W
30-10-2017

Hotel heeft gratis shuttledienst naar het vliegveld. De auto kan aan de openbare weg geparkeerd worden . Bus vanaf vliegveld stopt praktisch bij hotel. Wel last van overvliegende vliegtuigen

Hotel ohne Personal

Samuel
28-5-2009

Das Hotel arbeitet praktisch ohne Personal. Schlüssel ist in einem "Tresor" am Eingang. Abends ist auch niemand am Empfang. Die einzige Mögichkeit jemand anzutreffen war morgens um die Rechnung zu bezahlen. Hotel liegt in der Einflugschneise vom Flughafen Düsseldorf. Ausstattung geht so, nichts besonderes. Einziger wirklich positiver Punkt: kostenfreier WLAN-Zugang.

Die Bilder auf der Internetseite sind gut retuschierte Aufnahmen und haben leider mit der Realität wenig gemeinsam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Casa in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Casa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Casa scoort een 7.43 uit 10 op basis van 2 reviews.