Hotel Van der Valk Airporthotel Düsseldorf

Hotel Van der Valk Airporthotel Düsseldorf

6.4Voldoende

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Düsseldorf

6.4Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Airporthotel Düsseldorf voor je op een rij gezet:

• Sauna

59 reviews over Hotel Van der Valk Airporthotel Düsseldorf

• 9Ruud14-05-2016

Erg prettig hotel

Het hotel heeft een zeer handige service in de vorm van twee weken parkeren terwijl jij op vakantie bent. Daarbij is het, met een taxi, brengen naar de luchthaven inbegrepen. Erg handig. Het hotel is zeer eigentijds met mooie ruime kamers, prima bedden, een zeer fijne badkamer en een zeer gezellige bar. En met een prachtig uitzicht op de stad. Voor ons zelfs reden om de gordijnen 's nachts niet dicht te doen. Belangrijkste pluspunt hier is, zoals bij wel meer Van der Valkhotels, het personeel. Zonder uitzondering was men zeer voorkomend. Je voelt je echt hun gast. Natuurlijk zijn er ook aandachtspunten: hoewel het hotel er nog maar net staat zijn de fauteuils in je kamer al een beetje 'afgeknabbeld', en ook de prijs die men vraagt voor het, overigens uitstekende, ontbijt is gewoon te hoog. Per saldo, wat ons betreft, een geweldig hotel voor een relaxed begin van je vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 6Familie13-01-2015

Prima hotel met slechte bedden

Prima hotel met gezellige bar, mooie kamer met dito badkamer. Helaas lagen de bedden meer dan slecht, de veren staken bijna door de matrassen heen. Bijzonder jammer en wat mij betreft Van der Valk onwaardig!

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 9Missy18-11-2014

Prachtige luxe accomodatie

Prachtige accomodatie met zeer luxe kamers met fantastisch uitzicht. Vlakbij Airport, maar zo goed geïsoleerd dat je totaal geen geluidsoverlast hebt van de vliegtuigen. Heel vriendelijk personeel. Wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant Zizou. Aanraders zijn de Ceaser Salad met kip en de chateaubriand voor 2 pers. Je kunt tot 11.00 uur terecht voor het ontbijtbuffet. Dit was voortreffelijk (lunchen hoef je daarna niet meer te doen). Uitchecken is ook pas om 12.00 uur, dus je hoeft niet te haasten. Ook nederlandse tv zenders. Overigens 20 minuutjes met de auto rijden naar Düsseldorf centrum. Let op !!! Als je naar Düsseldorf rijdt, moet je in het bezit zijn van een groene milieusticker "Umweltplakette" met daarop je kenteken. De sticker moet je rechts onder op je voorruit hebben geplakt, anders krijg je een boete! Zeer leuke stad en ben je er toch, rij dan ook even naar Oberhausen. Dit is maar 20 minuutjes van het hotel vandaan (leuke overdekte Mall).

Gereisd met partner in november 2014

• 8Cornelis Heere07-10-2014

Mooie plek voor uitstapjes naar centrum Düsseldorf

De stad leent zich niet voor gehandicapten met rolstoel of scootmobiel maar voor fysieke wandelaars is deze stad prima geschikt.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9D22-07-2014

Prachtige kamer

Ik mocht logeren in een mooie suite in dit prachtige hotel. De kamer was ruim ingericht met een bubbelbad, mooi betegelde douche en een groot bed. Het uitzicht was schitterend, vooral 's avonds met al die lichtjes die uitkijken op de luchthaven. De ligging van dit hotel vind ik iets minder voor toeristen die een nachtje hier verblijven. Wel ideaal om dichtbij het vliegveld te logeren maar dat was voor ons geen pluspunt. Als je iets wilt bezoeken, ben je verplicht om een auto te nemen. Op zaterdag rijden er gewoon geen bussen, alleen een dure taxi. Verder is dit hotel schitterend. Heel nieuw, ruime parking, prachtige inkomhal en we hebben er lekker gegeten (3-gangendiner en ontbijt). Zeker de moeite waard!

Gereisd met partner in november 2013

• 10Mariska28-06-2014

Geweldig hotel.

Prachtig hotel, mooie entree. Vriendelijk personeel. Prachtige kamers met mooie grote raampartijen, hierdoor konden we goed naar Dusseldorf Airport kijken, hadden prachtig uitzicht over Dusseldorf. Heerlijk eten, zowel ontbijt als diner. Ca. 20 minuutjes van het centrum, dusseldorf is geweldig, vriendelijke mensen. Kan geen slecht woord verzinnen over dit hotel.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Simon07-04-2014

Erg genoten

Net terug van een weekend in dit mooie hotel.. Erg mooie hal waar alles duidelijk te vinden was Vriendelijk personeel dat erg behulpzaam was en ook geen moeite had met de engelse taal.. Kamers mooi ingericht, ruim en schoon. Uiteraard een mooi uitzicht door de grote ramen! Geen last gehad van lawaai van anderen. Ontbijt erg goed, veel keuze en erg fijn dat dit tot 11:00 kon. Enige minpunt dat wij kunnen benoemen is dat we het niet koel konden krijgen op de kamer. Raam wil maar een klein stukje open, we kregen het ondanks dit niet koeler dan 20 graden op de kamer. Dit vonden wij tijdens het slapen wat minder.

Gereisd met partner in april 2014

• 9Kyorakukan08-12-2013

Kerstmarkt weekend

Met zijn vijven weer naar een kerstmarkt geweest. Dit doen we elk jaar. Dit jaar dusseldorf en bij vd valk dusseldorf het live coocking arrangement geboekt. Mooi hotel (kopie hotel Houten). Fraaie kamers heel vriendelijk personeel. Avond eten gemeten aan andere valken die live cooking bieden iets minder. Houten en Vianen zijn beter. Ontbijt heel goed. Veel vers fruit. Minpunt. Dame bij de receptie kent de regels van de vd valk waardebon niet.

Gereisd met vrienden in december 2013

• 9claudia20-09-2013

lekker lux

Het hotel is erg lux en modern. De comfortkamer is zeer ruim en heeft een geweldig panorama raam .Er is een geweldige inloopdouche met een regendouche. Wij hadden gevraagd om een kamer op de 13de verdieping omdat je een hele mooie kijk hebt op het vliegveld. We hadden helaas een kamer gekregen aan de andere kant van het hotel zodat we het uitzicht over het industrieterrein hadden. We hadden bij de receptie gevraagd of we geen kamer met zicht op de aanvliegroute konden krijgen en dat was totaal geen probleem. Echt de mensen zijn super vriendelijk en niets is teveel. De bedden zijn heel erg goed .het enige nadeel is dat er dekbedden met veren zijn ook daar melding van gemaakt en dat werd ook meteen verholpen. We hadden een herfst arrangement met eten we konden zelf uitkiezen uit de menukaart wat we wilden eten. Het ontbijt is ook heel erg goed alleen jammer dat ze geen duitse broodjes hadden. Dit hotel is echt het geld waard.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Marieke_vanB16-08-2013

Aanrader als tusenstop

Mooie, strakke kamers, lekkere bedden. Eenvoudig bereikbaar vanaf de snelweg. Perfect hotel als tussenstop naar het verre zuiden, of voor de terugweg natuurlijk. Mooi uitzicht op de vliegtuigen 's avonds. Ontbijt prima, we misten alleen de pancakes ;)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages