Hotel Van der Valk Airporthotel Düsseldorf

Hotel Van der Valk Airporthotel Düsseldorf

6.4Voldoende

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Düsseldorf

6.4Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Airporthotel Düsseldorf voor je op een rij gezet:

• Sauna

59 reviews over Hotel Van der Valk Airporthotel Düsseldorf

• 2019
    8Vera29-12-2019

Super hotel

Zeer net hotel, ook met kleine kinderen. Goede service

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 8GS19-08-2019

Uitstekend

Parkeerservice is ideaal. Je auto laten staan tijdens je vakantie. We vlogen vanaf Dusseldorf en dan is dit hotel handig. Grote kamer die netjes en schoon was. Taxi transfer naar de luchthaven. Allemaal goed geregeld. We hadden dit hotel via een externe website geboekt, maar die communiceren niet met elkaar. Maar het was ook snel weer opgelost, dus prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Romina23-02-2019

Goed hotel

Prachtige grote kamers met een mooie badkamer met douche en bad. Bedden waren goed. Het eten in het restaurant was goed. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Gratis parkeren. We hebben hier 1 overnachting gehad voor we gingen vliegen en dat was top. Hotel lag dicht bij onze parkeerplaats (Park vogel) 300m Maar het hotel ligt ook dicht bij de luchthaven binnen 10 min ben je er.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    9Gea en Arie26-08-2018

Een Nederlandse receptioniste die er op stage was, het kon echt niet vriendelijker, Wilde overal mee helpen op elke vraag die je had, die krijgt van mij 10 punten

Hotelkamer super schoon, ontbijt het was teveel om op te noemen of het was er, verse ananas, meloen, heerlijke sappen, enz De avond ervoor in het hotel gegeten, Er werd ons eerst een plankje met broodjes, kruidenboter en olijfboter gegeven wat we niet hadden besteld, maar was gratis, Normaal betaal je toch zo 10,00 euro voor als voor gerecht Erg vriendelijke bediening zoveel avonds of morgens Komen zeker terug,

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2Willij22-07-2018

Ontzettend smerig en onbeschofte receptioniste.

Personeel in de bediening was vriendelijk, maar de receptioniste was erg onbeschoft. De kamer en badkamer waren ontzettend vies. Na klacht zei men het door te geven, maar volgende dag was alles nog even vies. We hadden een upgrade geboekt, maar bij aankomst bleek dat niet door te kunnen gaan. Waarom niet? Geen antwoord. Ter compensatie twee kleine flesjes spa blauw. Schandelijk. Klacht was niet mogelijk. Hotelgast betaald € 17,50 per dag huur voor een fiets. Niet hotelgast betaald € 10,00 per dag voor een fiets. Ieder drankje of maaltijd moest apart afgerekend worden. Verschrikkelijke ervaring.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Yasmina12-01-2018

Was mooi

Vond t eten lekker, de kamers waren schoon en de fitnessruimte en sauna waren ook mooi.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

10H.Pieterse Cossee13-12-2017

Uitstekend hotel, mooie kamers,uitstekend eten .

Het hotel ligt dicht bij de mooie stad ,

Gereisd met vrienden in december 2017

• 9Edwin21-08-2016

Echt een topper.

In Juli een hoogzomerarrangement geboekt, wat een voortreffelijk hotel, vriendelijk personeel zowel bij receptie als in het restaurant. Mooie kamers twaalfde verdieping prachtig uizicht. Culinair was het ook zeer goed wat een lekker eten allemaal bij het diner. Ontbijtbuffet ook zeer goed er was echt van alles, en er werd alles van gebakken ei tot omelet. Düsseldorf mooie stad vooral der altstsdt. Ga ook eens naar Reddingen ook zeer leuk stadje. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8van der Dussen25-06-2016

Prima

we vertrokken vanaf Dusseldorf AirPort, bij van der Valk de nacht ervoor overnacht en de auto voor de rest van onze vakantie in parkeergarage gestaan, s,morgens door taxi naar vliegveld gebracht.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Ruud14-05-2016

Erg prettig hotel

Het hotel heeft een zeer handige service in de vorm van twee weken parkeren terwijl jij op vakantie bent. Daarbij is het, met een taxi, brengen naar de luchthaven inbegrepen. Erg handig. Het hotel is zeer eigentijds met mooie ruime kamers, prima bedden, een zeer fijne badkamer en een zeer gezellige bar. En met een prachtig uitzicht op de stad. Voor ons zelfs reden om de gordijnen 's nachts niet dicht te doen. Belangrijkste pluspunt hier is, zoals bij wel meer Van der Valkhotels, het personeel. Zonder uitzondering was men zeer voorkomend. Je voelt je echt hun gast. Natuurlijk zijn er ook aandachtspunten: hoewel het hotel er nog maar net staat zijn de fauteuils in je kamer al een beetje 'afgeknabbeld', en ook de prijs die men vraagt voor het, overigens uitstekende, ontbijt is gewoon te hoog. Per saldo, wat ons betreft, een geweldig hotel voor een relaxed begin van je vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages