Camping Unterbacher See

1 review over Camping Unterbacher See in het Nederlands

prima voor doorreis

mama ergens
7-1-2012

hier 2 keer op doorreis gestaan (beide keren stromende regen maar daar kan de camping niets aan doen :-) ) Gunstige ligging vlak bij de snelweg, kleine plaatsen, veel vaste plaatsen, in de avond iets roemoerig (jeugd) maar s'nachts heel rustig, sanitair oke, speeltuintje en strandbad. Geen eetgelegenheid, restaurant iets verderop beide keren gesloten (hoogseizoen), in de ochtend bakkertje met brood, melk en krantjes. Vriendelijke mensen aan de receptie maar groot nadeel is dat je pas om 9 uur kan vertrekken!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Unterbacher See in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Unterbacher See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.