Camping Unterbacher See

1 review over Camping Unterbacher See in het Nederlands

zeer mooie lokatie, van alles te doen.

margy en klaas
9-5-2011

camping unterbachersee is mooie lokatie dicht bij dusseldorf, dicht bij hilden waar minstens 1 x per maand grote trodelmarkt nieuwwaar en tweedehands zeer de moeite waard, en zeer groot!!! camping heeft een mooi eigen zandstrand activiteiten voor te zeilen, surfen, bootje huren speeltuinen, een haven naast de camping met mooi terras over het meer uitzicht goed restaurant waar 1 x per maand , de eerste vrijdag van de maand een 30 plus party is te veel om om op te noemen wij waren hier weekend van 6 -10 mei 2011 en prachtig zomerweer!!! waanden ons echt op vakantie! en de receptie vol lof erge aardige behulpzame mensen.

klaas en margy maastricht

Gereisd Met partner in mei 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Unterbacher See in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Unterbacher See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.