Camping Unterbacher See

4 reviews over Camping Unterbacher See in het Nederlands

prima voor doorreis

mama ergens
7-1-2012

hier 2 keer op doorreis gestaan (beide keren stromende regen maar daar kan de camping niets aan doen :-) ) Gunstige ligging vlak bij de snelweg, kleine plaatsen, veel vaste plaatsen, in de avond iets roemoerig (jeugd) maar s'nachts heel rustig, sanitair oke, speeltuintje en strandbad. Geen eetgelegenheid, restaurant iets verderop beide keren gesloten (hoogseizoen), in de ochtend bakkertje met brood, melk en krantjes. Vriendelijke mensen aan de receptie maar groot nadeel is dat je pas om 9 uur kan vertrekken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

zeer mooie lokatie, van alles te doen.

margy en klaas
9-5-2011

camping unterbachersee is mooie lokatie dicht bij dusseldorf, dicht bij hilden waar minstens 1 x per maand grote trodelmarkt nieuwwaar en tweedehands zeer de moeite waard, en zeer groot!!! camping heeft een mooi eigen zandstrand activiteiten voor te zeilen, surfen, bootje huren speeltuinen, een haven naast de camping met mooi terras over het meer uitzicht goed restaurant waar 1 x per maand , de eerste vrijdag van de maand een 30 plus party is te veel om om op te noemen wij waren hier weekend van 6 -10 mei 2011 en prachtig zomerweer!!! waanden ons echt op vakantie! en de receptie vol lof erge aardige behulpzame mensen.

klaas en margy maastricht

Gereisd met partner in mei 2011
2008

fraaie ligging aan meer (zwemmen) zeer goed sanitair kleine plaatsen openbaar vervoer vrij ver lopen maar mogelijk

Gereisd alleenreizend in juli 2008

Voor een bezoek aan de stad Dusseldorf prima geschikt. Op loopafstand 2 buslijnen. Zwemmogelijkheid in het meer. receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. Nieuw toiletgebouw en prima douches (inbegrepen) Voor kort verblijf aan te bevelen

Gereisd alleenreizend in september 2007

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Unterbacher See in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Unterbacher See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.