Hotel Sir & Lady Astor

Kleine hotelsWeer vandaag-1°-5°
Hotel Sir & Lady Astor
9,8

74 reviews over Hotel Sir & Lady Astor in het Nederlands

Erg mooi boutique hotel aan rand van het centrum. Het is er schoon en netjes, het personeel enorm vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Zeer zeker een aanrader! zeer sfeervol!

fam. van Helden
28-2-2016

Een buitengewoon mooi hotel, perfect voor stelletje zonder kinderen. Vriendelijk personeel, goede bedden en een uitmuntend ontbijt. Altstad op loopafstand waar men zeer veel gezellige restaurantjes kan vinden waar je heerlijk kunt eten.

Voor kinderen is er niks te beleven maar voor een romantisch weekend is het perfect.

Gereisd met partner in februari 2016

Echte aanrader!!

JoopZ
12-12-2014

Mooi en sfeervol ingericht hotel (kunnen alleen spreken voor het Sir gedeelte). Ruime en zeer schone kamer (business), vriendelijk en gastvrij personeel en een heerlijk ontbijt. Al met al een aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2014

Mooi hotel

Renske
24-12-2013

Prima hotel. Service was prima bij aankomst. Alleen receptie in Lady Astor niet altijd bereikbaar.

Prima bed, wel een beetje krap (1.20 voor 2 persoon) en de kamer was erg warm ondanks dat de verwarming uit was.

We hadden gedacht een bad te hebben in de badkamer bij het boeken, dat was wel een tegenvaller.

Gereisd met partner in december 2013

Not honest in business. Beds, rooms unconfortable

gielis francois
20-9-2013

Rooms look good at first sight, but some are very small, with small beds (1.20 m) an uncomfortable matrasses. No lift.

In the room they offer two drinks and a snack (in the same way that you find some free sweets,coffee, thee and a hot water boiler in other hotels) without a note or price list. Please don't touch it. We did! For the snack they charged us , without saying +/- 10 € extra. Not an open and honest policy!!

Gereisd met vrienden in januari 2013

perfect hotel!

annika
30-7-2013

super gastvriendelijk en schoon hotel! echte aanrader! ontbijt was zeer goed kamers zeer netjes en mooi. heerlijk bed!

Gereisd met partner in juli 2013

sfeervol ingericht hotel

familiebrouns
17-12-2012

Zeer sfeervol ingericht hotel echter geen lounge plek met open haard of zo.

Wij hebben geboekt via bon. Kamer was erg klein maar alles zat erop en eraan. Badkamertje compleet en super netjes. Ontbijt was super.

Echter aanrader voor stedentrip Niet geschikt voor kinderen

Gereisd met partner in november 2012

heel fijn hotel

susan
1-12-2012

zeer aan te bevelen. perfecte service. bij aankomst konden ze onze boeking niet vinden maar we kregen toch een kamer. het personeel is erg vriendelijk. onbijt was voldoende. er was in os hotel geen plek meer en toen werd er gebeld met de overkant en konden we daarheen geen probleem.

Gereisd met partner in november 2012

Fantastisch hotel voor zijn prijs

Rokus
26-11-2012

Perfect gelegen ten opzichte van het Hauptbahnhof. Zeer vriendelijke bediening, altijd voor je klaar staand. Hele leuke kamermotieven. En perfecte eenpersoonskamers.

Gereisd alleenreizend in november 2012

Schoon en vriendelijk

Jiska
30-9-2012

Net terug van 2 nachtjes Dusseldorf. Wij zaten in Lady Astor. In Sir Astor moet je je aanmelden. Zeer vriendelijke (bijna overdreven) medewerkers. Erg divers en goed ontbijt. Schoon hotel en schone kamers. Prima ligging, ca 20-25 min lopen tot aan de Rijn, wat het einde is van de Altstad. Buurt niet echt interessant waarin hotel ligt, maar na 5-10 min lopen ben je al in winkelomgeving.

Minpunten:

- zo weinig plek bij ontbijtzaal dat wij 2x moesten wachten. 1e keer zelfs een half uurtje! Uiteindelijk konden we bij Sir Astor ontbijten (2x).

- wij hadden kamer 2 in Lady. Geen aanrader: deur kamer in ontbijtzaal (2 deuren achter elkaar dus geluid viel mee), maar zeer warme kamer. Bed tegen wand ca 140cm breed. Raam kan open maar geluid van straat en stoep (ligging kamer op verhoogde begane grond) erg hinderlijk.

Zullen we er weer komen? Ja, maar dan wel vragen naar kamer met 'vrijstaand' bed niet op begande grond. En rekening houden dat je moet wachten tot je kan ontbijten...

Gereisd met partner in september 2012

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sir & Lady Astor in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sir & Lady Astor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.