Hotel Renaissance Düsseldorf

Hotel Renaissance Düsseldorf
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Renaissance Düsseldorf voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel Renaissance Düsseldorf in het Nederlands

Dit hotel nooit meer!

Roeland
1-12-2015

Hotel Kamers en gebouw zijn gedateerd. Kamers zijn erg warm en er is geen balkon en het raam kan niet open, dus je word s'morgens met dicht geplakte ogen en droge keel wakker er is ook geen airco.

Ook kwa faciliteiten en uitstraling vind ik het geen 4 sterren hotel.

• 12 euro per dag voor wifi zijn we toch wel anders gewend meestal gratis.

• Ontbijt erg standaard, broodjes niet vers, gekookte eieren eigeel blauw. Koffie was prima gezet door de koffieautomaat. En je mag ontbijten in een ongezellige congreszaal. Lijkt me niet hun normale ontbijttafel.

Ligging t.o.v. centrum is goed, 7 haltes met de tram en je bent er. Prachtige stad maar nooit weer in dit hotel.

Gereisd met partner in november 2015

prachtig mooi hotel

Sonja Pronk
30-11-2015

Mooi hotel, vriendelijk personeel, prima ontbijt. Ligging prima, met de tram zo in het centrum. Nadeel betalen voor wifi 12 euro per dag, ander nadeel kamer veel te warm, kon geen raam open en de airconditioning werkte niet optimaal.

Gereisd met vrienden in november 2015

Prima verblijf

vakantiefans
22-1-2015

Groot hotel , fijn personeel, vriendelijk en attent. kamers gedateerd maar wel heerlijk ruim. Ontbijtbuffet is goed. de bar en restaurant gaan wel wat vroeg dicht, maar met een tramhalte om de hoek waardoor je snel in hartje stad bent is dat ook allemaal geen ramp natuurlijk. scherp geprijsd en voor die prijs was het verblijf boven verwachting

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Restaurant

meneer Luurs
17-12-2014

Jammer dat het restaurant zondag avond dicht was. Beetje vreemd voor zo'n groot hotel.

Gereisd met partner in december 2014

niet slecht niet goed

adincic
28-12-2013

Het heeft geen bijzonderheden. Kamers en gebouw is ietwat gedateerd. Er zijn jammer genoeg geen balkon en raam kan niet open. Zwembad op de 7e verdieping is leuk maar ook daar is de inrichting niet bijzonder. Ontbijt is ook goed maar ook niet anders dan in de meeste 4 sterren hotels. Qua faciliteiten en uitstraling vind ik het geen 4 sterren hotel. Ligging t.o.v. centrum is goed, 7 haltes met de tram en je bent er. Prachtige stad en als je toch ergens moet slapen kan je het ook hier doen, alleen voor hetzelfde geld heb je ook andere, wellicht leukere of mooiere, alternatieven.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Net hotel

Karin
10-12-2013

Een net hotel, met de tram ben je zo in het centrum waar alle gezellig kerstmarkten zijn. Goed ontbijtbuffet. Enig minpuntje is dat het personeel niet heel klantvriendelijk is en dus niet bereid is een stapje extra te doen! Zoals bijvoorbeeld het naast elkaar boeken van kamers! (tijdig geboekt dus lijkt mij geen probleem) Het wat eerder op de kamer mogen ivm met ziekte van iemand! (in zo'n groot hotel blijft niet iedereen tot 12:00 uur op de kamer lijkt mij) Tot slot kregen wij als gezin met 2 jonge kinderen een roken kamer toegewezen en dat wanneer je vraagt om een andere kamer men weinig tot geen moeite doet om te kijken naar een oplossing. Jammer.

Gereisd met vrienden in december 2013

beoordeling hotel

meneer Jansen
5-12-2013

prima hotel moet goede service. Gunstrig gelegen tov centrum.

Gereisd met partner in Thu Nov 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn hotel voor een stedentripje

Moezeltje
29-11-2013

Dit hotel ligt aan de rand van Dusseldorf zodat je geen Umweltsticker hoeft te hebben. Vlakbij het hotel zit een tramstation zodat je snel in het centrum bent. Ook ideaal is dat er onder het hotel een parkeergarage zit. Minpuntje is dat het ontbijt in het conferentiezaal gnuutigd moest worden. Niet erg gezellig om aan van die grote ronde tafels te moeten ontbijten. Verder is het echt een heel mooi hotel.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Waar voor je geld

Manon
30-9-2013

In combi met weekend Moviepark hier verbleven. + Mooi hotel + Lekker ontbijt - Bedden waren helaas doorgelegen waardoor je naar het midden rolde. - Er kan op de kamer geen raam open.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Annette
22-8-2013

Een tophotel voor die prijs

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance Düsseldorf in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance Düsseldorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.