Hotel Prinz Antonstersterster

7.8Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Düsseldorf

Op vakantie geweest naar Prinz Anton?

7.8Goed

Tonen op kaart

30 reviews over Hotel Prinz Anton

• 7Tamara28-04-2013

Goed voordelig hotel

Goede locatie, behulpzaam personeel, uitgebreid ontbijt, kamer 14 heeft een dak terras erg aangenaam.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 6sparendesimone02-12-2011

Eenvoudig!

We kwamen aan en werden niet echt vriendelijk ontvangen en ook niet ingeschreven. We kregen de sleutel en zaten in de dependance, eenvoudige kamer maar wel schoon. Wel erg gehorig! Geen ontvangst op sat. tv, jammer. Dag van vertrek, sleutel afgeven en het enige wat ze zei: oke, wiedersehn. Dat was het dan, voor ons geen volgende keer.

Gereisd met partner in november 2011

• 7Leny Frijns13-08-2011

Goed voor paar nachten

Zaten in dependance en hadden een mooie kamer en badkamer met bad. Jammer dat het heel erg gehorig is. Komt door houten of laminaatvloeren.Boven je iemand met hakken is verschrikkelijk. Ontbijt was goed. Ligging tot de Altstad is toch een eindje lopen en nodigde niet uit om je te gaan omkleden voor diner. Spaans restaurant Santiago in de Bolkerstrasse 10 vinden wij het beste spaanse restaurant en wij zijn al heel vaak in Dusseldorf geweest.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Wiels28-06-2011

Goed te doen voor een nacht

1 nacht in het hotel geslapen. Bedden comfortabel, hoewel 1 van de 2 ook als bank diende. Ontbijt prima in orde, alleen waren door de late aankomst in ontbijtzaal de broodjes op en bij navraag ook niet meer verkrijgbaar. Jammer. Overdekte parkeerplaats aanwezig, top. Verder alles net en schoon. Prima voor een korte trip naar Dusseldorf.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8jan en ans willemsen05-07-2010

rustig gelegen en toch in het centrum

prima kamers, uitstekend ontbijt. voor trip naar Duesseldorf zeker aan te raden, geboekt bij weekendje weg

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Simon09-06-2010

heel goed hotel

We waren er 3 nachten voor 89 euro waar vind je dat nog ergens en het ontbijt was echt geweldig kom in heel veel hotels in heel europa maar zalm en paling bij je ontbijt moet je ver zoeken .We hadden een kamer tegen over het hotel lekker koel met die warmte en nog een balkon ook.Nee niets mis mee ga zeker nog eens terug zeker voor die prijs.Zou willen zeggen ga zo door.

Gereisd met partner in juni 2010

• 5de bolle albert13-04-2010

het verblijf viel nog mee.

In dubbelkamer 2 totaal gescheiden bedden.Extra betaling voor kleine hondje.Op onze kamer Inkomverlichting en nachtverlichting defect,telefoon defect,Tv zonder Afstandsbediening dit alles tweemaal gemeld aan de receptie !!!

Gereisd met vrienden in april 2010

• 7anne22-12-2009

prima hotel

Niks mis mee.Vriendelijke ontvangst.Eenvoudige maar schone kamers.Het ontbijtbuffet goed uitgebreid met olijven,zalm enz.Ligging perfekt.Parkeren ook niet te duur bij hotel op 50 mtr.(overdekt). Tip restaurant Zum Postilion Worringerplatz 7.Wij komen regelmatig in Dusseldorf gaan hier dus eten.(goed eten tegen vriendelijke prijs).

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 7Mirjam14-12-2009

goed, simpel hotel om een nachtje te slapen

Het hotel was zeer schoon. Plavuizen vloeren die erg koud waren tijdens de winter. Wij hadden een kamer met 2 bedden met de voeteneinden tegen elkaar aan langs de muur, dus niet echt geschikt voor een verliefd stelletje. We hadden een ruime badkamer met douche en toilet erin. Het water was goed warm. De ramen in de kamer zaten op 3 meter hoogte, dus dat was wat minder. Het ontbijt was zeer uitgebreid en broodjes kon je gewoon erbij vragen als ze op waren. Maar al met al voor het geld wat we betaalden (aanbieding 97,50 voor 2 nachten, 2 personen) waren wij zeer tevreden met dit hotel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en de winkeltjes zijn lopend heel gemakkelijk te bereiken. Ook was het hotel op 5 minuten loopafstand van het station, wat ook erg makkelijk is als je met de trein komt.

Gereisd met vrienden in december 2009

• 7W. Plug09-11-2009

Jammer

Ik ben zo te zien de eerste die niet zo positief is. De hotelkamer was in orde, de badlamer echter zeer klein en zeer gedateerd met zelfs hier en daar wat schimmel.

De televisie was slecht. Er was geen kleur en de via de satelietontvanger was er een enorme brom te horen waardoor televisie kijken onmogelijk werd.

Gedurende ons verblijf hebben we één van de twee lampen op de nachtkastjes laten sneuvelen. Mijn motto is: wie iets kapot maakt zal het ook betalen, maar dat ging in deze niet op. Aan de balie kregen we te horen dat het een "design" lamp betreft die een waarde vertegenwoordigt van 320 euro. Gelukkig hebben we, omdat we het gevoel hadden genaaid te worden, een rekening gevraagd voor de verzekering. Deze was niet voorhande en wordt later toegestuurd. Ik heb het merk en het typenummer van de lamp genoteerd en deze designlamp blijkt dus op internet voor 20.84 euro te koop te zijn. Ik voel me dus zwaar genaaid. Wees gewaarschuwd.

Gereisd met partner in november 2009

0 tips over Hotel Prinz Anton

0 vragen over Hotel Prinz Anton

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats