Hotel Nikko Düsseldorf

64 reviews over Hotel Nikko Düsseldorf

• 2018
    7T28-12-2018

Prijs/ kwaliteit is prima

Prima hotel, dicht bij het centrum. Kamer modieus ingericht. Welness prijs is duur als je er maar even gebruik van maakt, onze dochter van 2,5 baalde vooral van het koude zwembadwater. Parkeren kost ook 25 euro. Ontbijt prima en uitgebreid. Prijs kwaliteit is prima.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 1Ronald l'Ami20-12-2018

nooit meer

slecht hotel, slechte ligging, slechte service.

Gereisd met partner in december 2018

• 5Elisabeth12-12-2018

Doe het niet

Nikko ligt midden in de Japanse buurt, Stadtmitte. Dus als je daar blij van wordt: doen. Zoeken naar een eetgelegenheid is niet nodig; alles binnen kruipafstand. Het hotel zelf is een kolos waar onpersoonlijkheid, slechte sfeer en afstandelijk personeel de boventoon voeren. Toegezegd een Queensize bed te krijgen: het werden 2 losse die continu van elkaar afschoven. Douche ziet er trendy uit totdat je bijna levend verbrandt omdat de mengkraan niet te regelen is. Kamer bloedheet wegens een fout in het centrale aircosysteem. 26 graden in de nacht en de receptionist haalt er zijn schouders over op: het is bekend, zegt hij. Ontbijten in een veredelde kantine was voor ons de druppel. Aanschuiven bij wildvreemden. Toppunt van lompheid: de Japanse dame die 15 min. vooraf kwam waarschuwen dat we om 11 uur echt weg moesten zijn uit de eetzaal. Pinautomaat in hotel berekent 11% extra, maar dat zie je pas later natuurlijk...

Gereisd met partner in december 2018

• Oude reviews

3patricia01-12-2017

nooit meer

absurd duur hotel klein kopje koffie 4,50 parkeren 25,00 half uurtje zwemmen 15,00 pp zelfs pinnen 5,00 ontbijt zeer slecht roerei leek wel soep veel japanners die zaten te slurpen bij ontbijt knoflook lucht bij ontbijt
    comfort kamer twee aparte bedden ligbad van 1.20 meter kamer volgepropt met meubels. het is een hotel met een Japans tintje zo staat het er maar het is puur gericht op de japanner. knoflook lucht bij binnenkomst hotel onpersoonlijk onvriendelijk personeel achter balie en bar

Gereisd met partner in november 2017

• 8Anouk29-07-2017

Leuke Japanse buurt

Prima hotel, goed ontbijt buffet.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Francien de Visser10-04-2017

geweldig!

Wat een heerlijk hotel. centraal gelegen, prima ontbijt. Wij hadden de goedkoopste aanbieding inclusief ontbijt via touroperator gevonden, bij aankomst konden we voor €30 extra per nacht upgraden naar een business room waarbij sauna inclusief werd. Entree is standaard €15 pp. We hebben de upgrade gedaan en het was echt geweldig. De spa is heerlijk, zwembad heeft geweldig uitzicht over de stad. Absolute aanrader! Dusseldorf hadden we wat meer van verwacht, maar uiteindelijk, mede door inclusief sauna gebruik, een heerlijke tijd gehad.

Gereisd met partner in april 2017

• 8Sandy09-01-2017

Goed verblijf in een mooi hotel

Mooi hotel, goed ontbijt. Lange wachtrijen bij in- en uitchecken. Minpunt vond ik dat de hotelgasten ook voor het zwembad moesten betalen; dit zou bij de prijs inbegrepen moeten zijn.

HotelNikkoDUS, Communications Manager, 11-01-2017

Beste gast, dank u voor uw feedback te delen op je verblijf in Hotel Nikko Düsseldorf. Wij waarderen uw feedback en de vele dingen die je genoten tijdens uw verblijf. Wij waarderen uw klachten en zullen deze overwegen in onze wekelijkse kwaliteit vergadering. Vriendelijke groeten, Maurice Waszkiewicz Executive Assistant Operations

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 3S.smeets04-01-2017

Voor top hotel van het jaar 2015 was het slecht.

Onze kamer was erg koud, verwarming aangezet deze werkte niet. Kamer van onze vrienden veel te warm, en geen warm water. Bij boeking NIET rokers kamer aangevinkt en je rook dat er gerookt was geworden op beide kamers. Ook hadden we aangevinkt èèn 2-persoonsbed, beide kamers twee 1-persoonsbedden. Door de gangen van het hotel bij het trappenhal hingen de draden uit het plafond. Op èèn dag de lift 3x kapot en lange wachttijden als hij het wel deed. Ontbijt erbij geboekt en de volgende ochtend bij het ontbijt zei norse meneer dat we geen ontbijt erbij hadden. Uiteindelijk opgelost door een andere meneer, waren de broodjes super hard.... voor de rest was het ontbijt goed.

HotelNikkoDUS, Communications Manager, 23-01-2017

Beste S. Smeetst, dank u voor uw feedback te delen op je verblijf in Hotel Nikko Düsseldorf. Wij waarderen uw feedback en de vele dingen die je genoten tijdens uw verblijf. Wij waarderen uw klachten en zullen deze overwegen in onze wekelijkse kwaliteit vergadering. Vriendelijke groeten, Maurice Waszkiewicz Executive Assistant Operations

Gereisd met vrienden in december 2016

• 8Reinier Kuiper17-12-2016

Prima hotel

Mooi hotel met een parkeergarage intern. Bij aankomst gratis koffie met koekjes. Klantvriendelijke receptie. Mooie kamer, erg schoon en modern ingericht. Badkamer te klein en WC speciaal voor kleine mensen.

Ontbijt was heerlijk! De ontbijt ruimte had groter gemogen, gezien de grote van het hotel en de vele gasten.

Als je 's avonds nog een drankje gaat drinken in de lobby, kijk dan eerst even goed op de kaart. Een 0,5l wit biertje koste 7 euro en een normaal flesje cola 4,50, ik vind dit schandalig duur.

Gereisd met partner in december 2016

• 9roco24-08-2016

Prima Hotel maar???????????

Een Hotel zoals die moet zijn, alleen door de aanslagen in Europa nu wel erg veel personen uit het Midden Oosten en dat is nog niet erg maar de Dames liepen allemaal met zo'n lap voor hun gezicht en dat is niet prettig als je een week in het Hotel zit. Erg angstig en ze zijn zeer onbeschoft.

Gereisd met partner in augustus 2016

Hotel Nikko Düsseldorf info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald