Hotel Mercure Düsseldorf Hafen

Hotel Mercure Düsseldorf Hafen
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Düsseldorf Hafen voor je op een rij gezet:

62 reviews over Hotel Mercure Düsseldorf Hafen in het Nederlands

Goed hotel met uitstekend ontbijt

Harma
3-7-2016

Goede kamers, prima bedden, beetje klein trouwens. Het ontbijt is meer dan uitstekend, veel soorten vers fruit, veel huisgemaakte producten, honing vers van een honingraat, zeer uitgebreid allemaal. Personeel heel vriendelijk. Centrum is op 20 min. lopen, goed te doen. Altstadt van Dusseldorf is heel gezellig, je kunt er heerlijk eten, veel restaurantjes en terrasjes. En natuurlijk prima shoppen. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juni 2016

Nooit meer

P. Koedam
21-12-2015

Mercure hafen heeft wel mooie en schone kamers. Ontbijt is ontzettend goed, maar het diner is helemaal niets. Ook zijn er geen nederlandse tv zenders te bekijken. Ook totaal ggen folders in het Nederlands. Ik zal dit hotel bij niemand aanprijzen. Ik zal er nooit meer komen

Gereisd met partner in december 2015

prima plek..

corine
9-6-2015

prima hotel...het enige was ik miste was een waterkoker. er stond wel een Senseo apparaat, maar dan heb je koffie smaak in je thee. en bij het uitstappen in de douche was het glad. we hadden een kamer bij de parkeerplaats, en niet aan de kant van de straat. heel fijn, minder herrie

Gereisd met partner in januari 2015

Tolles aufenthalt pré X-mas

szjaak
24-12-2012

My daughter and I had a very pleasant stay in this hotel. Although just outside the city center, it's 3 stops away from Düsseldorf Central Station, by S-Bahn. Across the hotel there's a tram stop, from which you can reach easily the Landmark ( the start of the long promenade along the river, to the old town/city center ). Although this tram runs through the street of the hotel, we didn't find this disturbing. The hotel has a breakfast buffet really beyond expectation and the staff members, in both restaurant and reception, are very friendly and helpful. If they don't know something by heart, they'll look it up in the computer or make reservations for you when you want to go out. You even can take a hot beveridge in a cup "on the go". So : an example in hospitality and making guests feel very welcome ! Well done.....

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Goed hotel

A.M.
22-12-2012

Een prima zaken hotel. Nette en luxe kamers en bijzonder vriendelijk personeel. Parkeren in de eigen parkeergarage (betaald)

Een bijzonder goed restaurant en betaalbaar. Ontbijtbuffet was bijzonder uitgebreid.

Het hotel ligt goed centraal. Met de tram ben je snel in de Altstad.

Dit hotel is een absolute aanrader voor een verblijf in Dusseldorf.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

luxe

marloes
12-12-2011

je rijd er vanaf de snelweg zo naar toe. het enigste probleem wat wij hadden is dat er een congres gaande was en daardoor was er geen parkeerplek te vinden. met behulp van de receptie medewerkers wisten we toch een plekje te vinden. de kamers zijn ruim en erg luxe voor de prijs die we betaald hebben. de kamers waren ook goed schoon. het enigste nadeel was dat het erg warm was, maar het raam kon open dus je kon je eigen temperatuur bepalen. wij zaten aan de straat kant met overdag langsrijdende trams, maar dat is niet storend. in 15 minuten loop je naar de köningsallee en de altstad. ook de rhein toren is vlakbij. kortom voor een weekendje weg is het een prima hotel en ik zal het zeker aanraden!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in december 2011

Prima hotel

Bas
20-3-2011

Het hotel ligt op loopafstand (+/- 20 minuten) van de Altstad en dicht bij de televisietoren. Wij kregen een gratis upgrade van de kamer waardoor we op een apart complex achter het hotel kwamen. Dit waren prima kamers met een groot bed. De tv bevatte veel buitenlandse zenders, maar geen Nederlandse. Het ontbijt van 16 eu pp hebben wij niet gedaan. Er zit een leuk tentje (Kaffee Piraten) in de buurt waar je met zn 2-en voor 16 euro heerlijk kan eten en drinken voor schappelijke prijzen (verse latte machiato voor 2 eu). Al met al een goed hotel voor een prima prijs!

Gereisd met partner in maart 2011

Prima hotel

JACQUELINE
29-12-2010

Wij zijn hier in december 2007 geweest met onze 4 kids met aanhang, om o.a. de kerstmarkt te bezoeken. Goed hotel,; kamers en bedden prima, uitstekend ontbijt, parkeergarage onder het hotel, tramhalte voor de deur. In ongeveer 10 minuten ben je in het centrum. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een hele goede Mercure.............

Mathijs
27-9-2010

Over het alghemeen heb ik het niet zo op hotels uit de Accor groep, maar dit is een positieve uitzondering. Prima kamers (alhoewel de mijne relatief klein was t.o.v. die van mijn collega's). Hele goede service op het terras en aan de bar. Uitstekend ontbijt. Parkeergarage (uiteraard tegen betaling) onder het hotel.

Gereisd zakelijk in september 2010

Leuk hotel

harold
17-1-2010

Mooie ruime kamers en prima onderhouden badkamer. Het ontbijt wat men serveert is ook prima, kortom een aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2006

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Geldautomaat, Autoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Düsseldorf Hafen in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Düsseldorf Hafen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.