Hotel Melia Düsseldorf

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Hotelkamers zijn mooi en gezellig ingericht. Service was heel goed en ze waren zeer behulpzaam. Ontbijt was geweldig met zeer ruime keus. Diner was lekker maar culinair, dus niet zo veel.

Nooit meer: zeer slechte service

Jacqui, 13-3-2016

Kamers zijn uitstekend, ligging is uitstekend en ook het ontbijt is goed. De service is echter zooo slecht dat ik hier nooit meer naar toe ga. We waren hier voor een bedrijfsuitje met 10 personen verdeeld over 6 kamers. De kamers waren al betaald. 1 inlog per kamer mogelijk op de WiFi. Iedereen moest zijn creditcardnog laten registeren voor mini bar etc, er kon niet gewacht worden tot de Company credit Card beschikbaar was anders 'dan moet uw baas betalen als u de televisie steelt...' . Voor 6 uur in de bar niet mogelijk een snack te bestellen bij de borrel en ga zo maar door. Jammer!

Goed hotel

Buyse edward, 11-3-2015

De kamers zijngoed onderhouden. Het ontbijt is echt super. De wellness is zeer netjes, maar 's morgens niet open zoals vermeld. Het avondeten was triestig zeer weinig en het duurde zeer lang 2,5 uur voor drie gangen. De keuken is totaal niet op de hoogte van glutenvrije maaltijden. Ondanks de vraag op voorhand wist men zeker niet wat dit inhoud. Jammer!!

Zeer goed hotel

Daniel, 29-3-2014

Dit hotel is zeer goed gelegen in de stad, mooie kamer en een uitgebreid ontbijt. Personeel is super vriendelijk en doet alles om u te helpen.

perfect hotel voor de beurs

marleen, 11-1-2014

voor de wandelbeurs was ik in Düsseldorf in Hotel Melia, perfecte aansluiting op de Metro, goede Service voor taxi en roomservice, ontbijt was ook perfect

Mooi hotel!!

Eveline, 23-12-2013

Tevreden van melia Düsseldorf, mooie kamer met alle comfort, goede ligging, ontbijt en avondmaal in buffetvorm maar heel lekker. Geboekt met bon. Een aanrader!!

Wij gaan hier nooit meer heen.

wishingwelltree@hotmail.com, 17-12-2012

Het is een super mooi hotel maar het personeel is ronduit asociaal, het ontbijt is veel te duur voor wat je ervoor krijgt en wij hebben dan ook echt op zondag meer dan 20 minuten moeten wachten voordat we schoon bestek en een kop koffie kregen. Bij uit checken ging er iets mis met de Rabobank waardoor wij anderhalf uur bij de receptie hebben gezeten zonder ook maar iets aangeboden te krijgen een kop koffie had lekker geweest. Al met al hebben we wel een leuk weekend gehad maar dan ook meer buiten als in het hotel. De bar is saai, hier zit dan ook bijna niemand en na 20:00 uur kun je er ook geen koffie meer krijgen.

fijn hotel

marleen david, 11-9-2012

Het hotel ligt aan de rand van de stad op ong. een 10-tal min. stappen van de altstadt en de winkelstraten. Zeer proper en mooie kamers. Pluspunt : je kan kiezen uit verschillende soorten hoofdkussens en prima bedden. Het ontbijt is helemaal in orde, zeer uitgebreid en verzorgd. Wij bezochten het hotel met een Bongo-bon waarin ook een 3-gangen menu was inbegrepen. Het diner was lekker en verzorgd maar de porties echt te klein. Vergeet de umweltsticker niet.

Erg mooi hotel

claudiacl, 12-6-2012

Dit hotel is zeker aan te bevelen. Rustige ligging en erg mooie kamer. Goed bed en mooie badkamer met fijne douche. Wij hadden een kamer op de 10e verdieping met uitzicht op het park. Dat was erg mooi.

Ontbijt was erg goed.

Wij zullen bij een volgende stedentrip kijken of daar ook een Melia hotel zit.

Perfect voor een weekendtrip

Peter, 29-4-2012

Mooi hotel! Lekker centraal, even het park doorlopen en je staat in het stadscentrum. Hotel ziet er netjes en nieuw uit, erg mooie lounge bar ook. Kamers prima, niet te groot met een fraaie badkamer. Personeel was aardig en behulpzaam. Ontbijt was alleen aan de dure kant, 22,- p.p., maar genoeg keuze. We zouden er zo weer naar toe gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Düsseldorf voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Düsseldorf in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Düsseldorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Düsseldorf scoort een 7.82 uit 10 op basis van 22 reviews.