Camping Meerbusch am Rhein

8,7

19 reviews over Camping Meerbusch am Rhein in het Nederlands

Prachtig gelegen camping aan de Rijn

Gerard
14-9-2013

Deze camping, vlak bij Düssseldorf, met schitterend uitzicht op de Rijn, gaat elke winter geheel weg daar de uiterwaard volstroomt. Daarom staat het sanitair op pootjes en is in cabines. Het is redelijk schoon; er is beter te vinden -dat wel. Maar er staat veel tegenover. Je zou de camping rustiek kunnen noemen, gelegen tussen akkerland en rivier. Geen grote weg in de omgeving. Wel een prima verbinding via veer en tram naar het hart van Düsseldorf met zijn vele beroemde musea. Aan de overkant is een romantisch gelegen cafe-restaurant en een mooi stadje Kaiserswerth. De beheerders doen in eerste instantie wat stug aan en zouden wat communicatiever kunnen zijn. Aan de andere kant zijn er Nederlanders die zich niet ontzien hen voor nazi uit te schelden als de electriciteit uitvalt. Wie een praat je met hen maakt - ja je moet wat Duits spreken- merkt dat ze hun uiterste best doen de camping goed te onderhouden. Voor wie in het gebied moet zijn: warm aanbevolen

Gereisd Met partner in september 2013

Nooit weer!!

N. Boersma
14-7-2013

Hebben er op de terugreis een nacht gestaan. Zeer onvriendelijke beheerder. Gras te hoog. Het sanitair is onderverdeeld in verschillende noodgebouwen op poten. Alleen te openen met de sleutel die je bij de receptie ontvangt. Toillet, wasbakken en douches zitten allemaal apart. Heb je gedoucht en wil je je tanden poetsen moet je eerst naar een ander gebouw, welke je weer moet openen met je sleutel. Gaf mij een onveilig gevoel om zo opgesloten te zitten en erg benauwd.Bij de bar kun je alleen je drinken in een glas krijgen, als je deze erbij koopt. Wijnglas € 1,00 / /bierglas met handvat € 2,00. Slaat echt nergens op. Hier komen wij dus niet terug.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet erg kindvriendelijk, weinig speeltoestelen.

Bram
31-8-2012

Op zich fraaie camping langs de rijn, zoals veel rijncampings langgerekt waardoor je als je eventueel ver moet lopen voor het sanitair.

Sanitair staat op pootjes en portocabins, (ivm hoogwater rijn) dat geeft een wat aftands karakter. Voor het sanitar heb je een sleutel nodig, niet handig met kinderen. Douches prima, al moet je inderdaad oppassen met kokend het water.

Pas op met kritiek daar kunnen de beheerders ERG slecht tegen, korte lontjes.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Eén van beste campings ooit bezocht!

BOKNIX
8-9-2011

Vriendelijke gastheer en gastvrouw en zoon. Je kan gerust tot 21u00 naar de tropicanabar gaan om iets te eten en te drinken, zorg wel dat je op tijd vertrekt zoniet wordt je opgesloten achter de hekken. Goede service en bediening op tafel. De ligging is ook prachtig, mooi rustig gelegen langs de rijn. Geen last van het vervoer over de rijn, ook van de luchthaven in Dusseldorf heb je totaal geen last. We lagen op het verste punt op de camping wat op zicht geen probleem is, enkel de zeer mooi verzorgde toilet was een eindje wandelen, maar als je een step meeneemt ben je zo op de plaats via de mooi verharde wegen. Iedereen kan voor een spotprijs stroom afkopen, zeer goede voorzieningen van electriciteit. De buren waren wel niet zo vriendelijk je mocht niet op bewegende voorwerpen richten en het viel me ook op dat er ontzettend veel Duitsers aanwezig waren op deze camping. Het stadje net over de rijn is ook zeker het bezoeken waard. Kortom hier zien ze ons nooit meer, VEEL TE GOED.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

gezellige vriendelijke camping

andrea
31-5-2011

Wij hebben hier met het songfestival gekampeerd. Fijne camping ! toilletgebouw wel eventjes lopen.Gezellige tropicanabar met lekker eten. ( niet duur). Je loopt van de camping zo de pont op.ongeveer 1,25 p.p naar de overkant. Zeer mooie omgeving, leuke plaatsjes.Met de tram kun je naar de stad dusseldorf voor een prikkie.Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaars. Onze partytent was omgewaaid, zij hebben het zeer netjes voor ons opgeruimd! Top !

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Zeer onprofessioneel

Inge & Wim
12-4-2011

Onvriendelijke familie met als toppunt de zoon, brult van 50 meter afstand dat we niet voor 15.00 uur de camping op mogen en laat zich dan niet meer zien.Camping is zoals vaak in duitsland tussen 13 en 15 uur gesloten ( mittagruhe) Geen faciliteiten zoals strandbar ( nog niet geopend) Gras halve meter hoog. Diverse toiletten defect, warm water soms zo heet dat je jezelf verbrandt. Ondanks ACSI geen korting op overnachtingen voor 1 mei. Hele leuke plek, dat wel !!

Gereisd Met partner in april 2011

prachtig aan het water

wil van kleef
15-3-2010

jammer van die hoge sanitairgebouwen, met de fiets is het geweldig, de veerpont is erg duur, en stopt ook vrij vroeg in de avond, leuke steden in de buurt

Gereisd Met partner in september 2009

deze camping nooit weer

R.F Abbring
18-8-2009

ben de laatste keer op deze camping geweeest.klantvriendelijkheid zeer slecht.netheid van de receptie is ook niet wat je noemt.heb van 15 uur tot 15 uur 15 voor het hek moeten wachten met een hond in de auto in de brandende zon en geen verontschulding.prijslijst en verdere papieren krijg je bij aankomst ook niet.als je naar een arts moet weet je niet waar je heen moet heb je geen adres.

Gereisd Met partner in Tue Aug 18 2009 16:07:44 GMT+0000 (UTC)
2008

Afschuwelijke basic camping

Hans Höpken
14-8-2008

Nooit eerder zo'n vieze afschuwelijke basic camping gezien. Een plek gewoon op een weiland langs de Rijn zonder sanitair zou frisser zijn geweest. Een gruwel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Meerbusch am Rhein in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Meerbusch am Rhein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.