Camping Meerbusch am Rhein

Tonen op kaart

39 reviews over Camping Meerbusch am Rhein

• 2018
    5Hugo Dekker14-08-2018

onbeschofte heren van de receptie

De heren van de receptie waren zeer onvriendelijk en onbeschoft tegen ons, nadat er een misverstand was ontstaan over het begeleiden naar de standplaats. Er rijdt een mee met een autootje om de plaats aan te wijzen. De plaats wisten we , maar dat er een meereed, hadden we niet begrepen. Toen werd hij erg kwaad ....... tegen mij vrouw notabene!
    De receptie is zeer klein. De toilet moet je met code openen, hetgeen onhandig is, als je aankomt na een reis en alles dicht is tussen 13 en 15 uur. Alles geeft een rommelige aanblik en weinig schaduwplekken.

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 6Lyke01-07-2018

Simpel maar OK

Simpele camping. Wij vonden de prijzen hoog voor de geboden kwaliteit. Wij hadden wel een mooie plek direct aan de Rijn. De plaatsen zijn klein en er zijn erg veel seizoensgasten. Toiletgebouw was minimalistisch, maar op zich prima.

De strandbar is een leuk idee, maar het aanbod valt helaas tegen. Hier kunnen ze echt wat leuks van maken met wat meer moeite.

Neem extra lange stroomkabels mee, de stroompunten zijn ver weg.

Wij zullen niet nog eens terugkomen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Bas Verbruggen28-05-2017

Gastvrije camping op toplocatie

Ik begrijp de reviews die een 1 scoren werkelijk niet. Na 2 jaar weer terug op deze prachtig gelegen camping. Uitstekend onderhouden, schoon sanitair op pootjes omdat de Rijn in het najaar de uiterwaarden overstroomt. Een gastvrije en behulpzame ontvangst door mensen die van de vroege ochtend tot de avond hun stinkende best doen om het iedereen naar de zin te maken.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2017

• 8RB16-08-2015

Prima camping.

Camping met een fantastisch uitzicht op de Rijn, aan de overkant een prachtig dorpje leuk om naar toe te fietsen. Wij werden ontvangen door zeer vriendelijke gastvrije campingbeheerders. Zij probeerde er alles aan te doen om het verblijf op deze camping zo aangenaam mogelijk te maken. Douches en toiletten zeer netjes. Wel een aanrader; neem genoeg stroomkabel mee sommige stroompunten zijn iets verder weg. Hebben hier een paar dagen met camper gestaan; was uitstekend.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Tim Scheffing20-08-2014

Zeer goede camping

Zeer goede camping, prijs kwaliteitverhouding uitstekend. Voorbeeldige gastvrije en vriendelijke eigenaren, mogen dus ook wat terug verwachten van de campinggasten. Prachtige omgeving voor fietsen, grote plaatsen. Dit was zeker niet de laatste keer!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 1J. van Bommel19-08-2014

Erg onvriendelijke man bij receptie.

Op 6-8-2014 werden mijn vrouw en ik zeer onvriendelijk behandeld door een jongere man die bij de receptie zat. Een verschrikkelijk hondsbrutaal persoon die 2 Franse fietsers die voor ons waren erg afsnauwde. Zijn overigens wel vriendelijke Spaanse collega (met paardenstaart) kreeg er ook enorm van langs. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Hier komen we nooit meer.

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 1C Koning17-08-2014

nooit meer

locatie perfect, personeel erg onvriendelijk restaurant en bar gesloten prijs kwaliteit staat niet in verhouding erg duur .kreeg geen inschrijf formulier of enig andere informatie over de prijzen alleen een kwitantie die op een snauwerige manier geschreven werd .de sanitaire voorziening was perfect alleen voor een invalide persoon niet toegangkelijk

• 7Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10Marinus Koopmans14-08-2014

Erg correct personeel

Erg correct personeel welke geen moeite te veel was om te helpen.Je steekt zo de Rijn over met een pontje en kunt met het openbaar vervoer de stad in. En de strandjes zijn ook echt strandjes. Was geweldig. Het sanitair dat zijn containers en staan op verhogingen en dat moet ook wel omdat de camping iedere winter wordt ontruimd vanwege de waterstanden. Over deze camping niets dan lof.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2014

• 4Djee11-08-2014

Onsympathiek personeel

Zelden zo onsympathiek ontvangen. Man achter de receptie had last van stress. Camping ligt er netjes bij, maar de plekken zijn niet echt mooi. Beetje kaal veld. Sanitair is oké. Fijne douches. Veel geluidsoverlast van het vliegveld gehad en daardoor vroegtijdig vertrokken naar een plezierige plek.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Marinus Farniss27-02-2014

Fijne camping

Fijne camping met ruime plaatsen en goed verzorgd sanitair. Het personeel is zeer vriendelijk en staat altijd voor je klaar.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2013

1 tip over Camping Meerbusch am Rhein

• Djee, 11-08-2014

Geef een gast het gevoel dat die welkom is!

1 vraag over Camping Meerbusch am Rhein

• Cole Jan, 29-10-2016

rezerveren

Hoe kan ik reserveren ? Is er nog plaats vrij voor 1 tent op 27 juni tot en met 1 juli 2017 ?

Camping Meerbusch am Rhein info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200