Hotel Max Brown Midtown

Hotel Max Brown Midtown
4,7

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Max Brown Midtown voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Max Brown Midtown in het Nederlands

Super hotel!

Kelly Verhoeven
3-4-2019

Ik vond het echt een top hotel! Een super gaaf ingericht hotel met te schattige kamers! De kamers zijn niet erg groot maar voor een of twee nachtjes weg helemaal prima. Met ongeveer 10 -15 minuten lopen sta je in het centrum van Düsseldorf. Ik zou zo weer terugwillen naar deze stad en dit hotel!

Gereisd Met partner in februari 2017

Matig

Marloes Blekkink
23-12-2018

Heel klein, vies(stoffig) en gehorig. Wel trendy ingericht en dichtbij het centrum.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal hotel voor een stedentrip!

renate
25-11-2012

De prijs-kwaliteitverhouding is prima! Parkeergarage voor 13 euro per dag = 50m van het hotel. Uitstekende ligging = max 10 minuten lopen van de Altstad, maar rustig gelegen in de Japanse wijk. Personeel aardig, hotel charmant en een goed ontbijtbuffet voor 12,50 p.p. Sommige badkamers zijn heel klein, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Incheck = 15 uur, maar van tevoren kun je wel je bagage al neerzetten bij de receptie en de omgeving alvast verkennen.

Gereisd Met vrienden in november 2012

Prima hotel op loopafstand van activiteiten

nante_vd
1-11-2012

Prima hotel op loopafstand van Rijnkade, winkels en station. Ontbijtbuffet is klein maar wel goed verzorgd. Op 50 m. afstand zit een parkeergarage voor 13 euro per dag. Let wel op wat voor kamer je boekt. We zaten direct naast de trap (kamer 102) op de 1e verdieping. Alle geluiden van de receptie waren te horen op onze kamer. In de douche kon je je amper omdraaien. Erg klein, maar verder prima onderhouden. Onze kamer scoorde slecht op gehorigheid vanwege geluiden receptie, lallende hotelgasten 's nachts die via trap naar boven gingen en stromend water van de buren. Dat had vooral te maken met de ligging van de kamer.

Gereisd Met partner in oktober 2012

leuk, mooi hotel

Marga Nooijens
30-11-2011

Leuk, mooi hotel heel erg gunstig gelegen. Je wandelt zo binnen een paar minuten naar het centrum, ligt erg centraal. Mooie, schone kamers, alles zag er netjes uit. Het ontbijt is aan te raden, heel erg uitgebreid, gemoedelijke ontbijtzaal en je kan er lekker op je gemak zitten. Vele soorten vleeswaar, eieren met spek, kaassoorten, vers fruit etc etc. Vind het echt een aanrader. Zit ook een barretje in, hier is weinig te doen, staat ook geen personeel maar je kan drank uit een kast halen. Vond goed geregeld.

Gereisd Met vrienden in Fri Nov 25 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel voor stedentrip

Willemijn Hoogendoorn
23-8-2011

Voor een stedentrip is dit een prima hotel. Vriendelijke medewerkers, kamers voldoende ruim en goed ingericht. In badkamer ietwat gehorig. Goed ontbijt met voldoende keus en ruime mogelijkheid qua tijd. Kamers aan achterkant zijn rustig, er is een lift.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Aanrader # 1

Jef van der Ham
27-9-2010

Goede service, zeer schoon, grote kamers en een uitstekend ontbijt ! Zo'n prijs / kwaliteit verhouding maak je zelden mee. Let op: de flesjes water op de kamer kosten wel €3,30 per stuk !

Gereisd Met vrienden in september 2010

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Max Brown Midtown in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Max Brown Midtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.