Hotel Lindner Airport

• Sauna

177 reviews over Hotel Lindner Airport

• 2018
    9Diego13-05-2018

Super hotel met excellente service

We hebben 1 nacht geboekt met een Park, Sleep en Fly arrangement. We hadden een grote kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Prima en uitgebreid ontbijt. De auto hebben we voor 2 weken op de parkeerplaats gezet zonder extra kosten. Het hotel heeft een eigen shuttlebusje van maandag tm vrijdag. Op zaterdag en zondag maken ze gebruik van taxi's. De kosten hiervoor komen voor rekening van het hotel. Op de heenweg werd de taxi gelijk getaald door het hotel. Na 2 weken bij aankomst op de luchthaven konden we een taxi nemen naar het hotel en de taxi voorschieten. De rekening van de taxi kregen we vergoed door het hotel alsmede een uitrijkaart voor de parkeerplaats. Het was de eerste keer dat we vanaf Dusseldorf vlogen, maar zeker de moeite waard icm met dit hotel. Dit gaan we zeker vaker doen en dat zeker weer terug naar Lindner Airport hotel. Het hotel ligt op ca 10 minuten van het vliegveld.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 7Rick Holtman11-01-2018

Goede kamer, netjes en schoon,

Service,kamer was schoon , ligt wel buiten centrum, maar met tram goed bereikbaar

Alleen gereisd in december 2017

• 9Jo06-01-2018

Super hotel.dichtbij.luchthaven

Mooie ruime kamer met super bedden. Goede service. Fantastische liggen vwb airport. Met ov bus 760 die stopt voor het hotel binnen 10 min. Wel timetabel chec in het bushokje. Met tram 707 sta je in.15 min midden ih centrum

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Peetje6902-05-2016

Fantastisch en wat een comfort

Hotel ligt erg gunstig om met tram of (gratis) fietsend naar het centrum te gaan. Wij hadden de mogelijkheid om onze geboekte business double up te graden naar de luxe suite, dit kan ik iedereen aanraden. Wat een heerlijke comfortabele ruimte. Zalige bedden op de zwevende verdieping en een enorme badkamer die van alle gemakken is voorzien. Personeel deed enorm hun best om het ons naar de zin te maken en waren zeer oplossingsgericht als er een probleem was. In ons geval was de ontbijtruimte gesloten ivm herstoffering en mochten wij ontbijten in de suite omdat wij het alternatief(conferentieruimte) ongezellig vonden. De fietsen waren van goede kwaliteit en er zijn volop mogelijkheden om een mooie route te kiezen langs de Rijn en door parken.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Anja09-12-2015

Fijn hotel. Goed ontbijt

Metro stopt bijna voor de deur. Goede kamers. Bedden wat doorgezakt. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Geert Siska22-11-2015

Goed hotel zeker zijn sterren waard. Auto in de parkeergarage van het hotel gezet en alles per tram gedaan. Schone kamers en badkamers personeel vriendelijk ontbijtbuffet uitstekend.

Gereisd met vrienden in november 2015

• 8MaschaG05-05-2015

Overnachtingshotel bij vliegveld

Dit hotel geboekt met een park sleep en fly arrangement. Vlak voor vertrek was er onduidelijkheid over de transfer naar het vliegveld, de shuttle bus gaat niet in het weekend. Ik zou een taxi kunnen nemen, ongeveer 10 euro. Na veel heen en weer gemail en verschillende antwoorden bleek dat het hotel de taxi zou betalen vanwege het arrangement. Dat was niet goed gecommuniceerd. Verder was het hotel prima en het ontbijt uitstekend. Jammer dat na terugkomst (2 weken) de auto helemaal onder de plaktroep zat, deze stond onder een boom. Dat kostte een rondje wasstraat extra.

Gereisd met partner in april 2015

• 8wen02-01-2015

goed hotel

Prima hotel,met oud en nieuw geweest.was prima.alleen de parkeerplaats was prijzig.17,-per dag.verder prima naar ons zin gehad

Gereisd met vrienden in december 2014

• 7bob.driessen05-10-2013

prima plek voor een paar overnachtingen

Mooi hotel met prima kamers, prima service, alleen ontbijt is duur, niet genen dus, maar naar de bakker op de hoek. Parkeren, extra betalen, blijf ik raar vinden als je daar blijft en ze zoveel parkeerplek hebben. Dicht bij het vliegveld

Alleen gereisd in mei 2011

• 9dohmen_f12-12-2011

Toppertje

Weekendje Düsseldorf gemaakt i.v.m. kerstshoppen. Dit hotel ligt 10 minuutjes van het centrum (tram stopt voor de deur, dus ideaal) en 5 minuten van de luchthaven (maar op ons niet van toepassing). Het is zijn 4 sterren zeker waard, het personeel is vriendelijk, de kamers zijn ruim, het eten was goed (hebben wel alleen maar ontbijt gehad) en alles was heel schoon!! De kamer, de badkamer, de wc's in de lobby, alles was schoon en goed onderhouden. Zou ik ooit nog eens in Düsseldorf overnachten, ga ik hier weer terug.

Gereisd met vrienden in december 2011

• VerzorgingLogies-ontbijt
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesKantoor service, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenBadminton