Hotel Komfort Kempe

14 reviews over Hotel Komfort Kempe in het Nederlands

Leuk mooi ruim hotel

Erwin
21-5-2015

leuk net verzorgd hotel.. wij hadden een hele ruime kamer..met kleine praktische douche.. Werden vriendelijk gastvrij ontvangen.. alles zo als het hoort.. wat ik wel lelijk ouderwets vind is de gang.. Hebben gaan ontbijt daar genomen.. bij allen bakkers daar kun je voor een paar euro ontbijten..

Gereisd Met partner in Thu May 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

verschrikkelijk

a toonen
16-12-2012

Wij hadden geboekt voor 3 twee persoonkamers. Krijgen we een kamer voor twee personen alleen een bed op een verdieping en het anderen bed een verdieping hoger. We hebben gekeken of er geen verborgen camera hing. Zeer slechte service aan de receptie, zelfs onbeschoft en zeer onvriendelijk. We hadden een klacht over geen batterijen in de afstand bedieningen van de tv. Lege flesjes met de dop erop in de bar en lege zakjes chips. het enige aanwezige personeelslid aan de receptie vond dat het zijn probleem niet was omdat hij de kamers niet schoon maakte, Vroegen hem wie het dan ging oplossen maar dat vond hij niet belangrijk. de voetbal wedstrijd op de tv was belangrijker. Het ontbijt was goed aleen jammer dat er geen plaats was in de ontbijt zaal. Het hotel zat vol en er was maar plaats voor ongeveer 30 personen. Er zaten mensen te ontbijten op de trappen en in de receptie. We hebben er een nacht geslapen op de grond met matrassen. Volgens jaar weer kerstmarkt maar zeker niet dit hotel.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel met vreselijke medewerkers!

Johan van broeckhuijsen
30-9-2012

Hotel Kempe Komfort is een hotel met medewerkers zonder verstand van zaken.Wij zijn daar door meerdere medewerkers zonder respect behandeld.Bij aankomst hebben ze ons ruim 1 uur laten wachten en wilden ons een extra nacht laten betalen terwijl wij er op die datum niet eens waren.Dit getuigd niet van goed adminisrtatie beleid.Bij uit chekken begon het geneuzel weer opnieuw.De medewerker werdt boos op ons en vefrhief zijn stem.Er kan in dit hotel alleen ontbeten worden.De treinen rijden langs het hotel en kan zorgen voor wijnig nacht rust. Kortom dit hotel is absoluut GEEN aanrader!!!

Gereisd Zakelijk in september 2012

Simpel maar goedkoop!!

MK88
6-1-2012

Wij zijn vorige week 2,5 dag in dit hotel verbleven. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Kamers zijn ruim, maar wel ongezellig ingedeeld. Het ontbijt was super, veel keuze in broodjes, broodbeleg, drinken enz. Het hotel ligt ongeveer een 15min lopen van de echte winkelstraten, voor die tijd kom je ook wel een aantal winkels tegen.

Prima verblijf hier gehad!

Als je het hotel uitloopt, en een stukje naar links loopt kom je een prima pizzaria tegen Galaxy!

Nooit meer

Stephan
13-12-2011

2x 2 persoonskamers geboekt. Komen we daar aan, zijn de kamers niet beschikbaar. Wel 4 enkele kamers. Dat is dus een drama als je met 2 stellen bent, en niet waarvoor je geboekt hebt. Ze konden niet vertellen waarom de kamers er niet meer waren. 1 auto met 4 personen, en dan ook geen parkeerplek in de garage. Ontbijt was niet mogelijk door een lange rij voor de ontbijtzaal. Gasten liepen met hun dienblad naar de kamer om daar te ontbijten. Schandalig.

Een advies! Nooit naar dit hotel toegaan!

Nooit meer

Stephan
13-12-2011

Een advies! Nooit naar dit hotel toegaan!

Gereisd Met partner in december 2011

Leuk hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding

sandra_callaghan
7-12-2011

Volgens info pas inchecken vanaf 16.00 uur echter waren wij een uurtje eerder en dit was geen probleem. Parkeren kan gratis op straat of voor 8 euro per nacht in de parkeergarage van het hotel. Ruime kamers, alleen stond er een pilaar in het midden van onze kamer, waardoor TV kijken een beetje lastig was (maar daar kwamen we toch niet voor). Het centrum is binnen 10 minuten per tram te bereiken, of 25 minuutjes lopen. Ontbijt was goed, alleen een erg krappe ontbijtzaal: 8 tafeltjes voor een capaciteit van 64 kamers!? O ja, de lift is erg klein... Leuk hotelletje voor een nacht als je bijvoorbeeld de kerstmarkten wil bezoeken.

Gereisd Met partner in Mon Dec 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Hotel

Ed Schenk
3-12-2011

Geboekt om een dagje naar de kerstmarkt te gaan. Uiterst vriendelijke ontvangst Hotel ligt net buiten de altstadt, Maar is prima aan te lopen station en bussen voor de deur de auto prima kunnen parkeren voor de deur. Maar ze hebben ook een betaalde en afsluitbare garage We hadden een wat kleine hotel kamer verwacht maar het was een klein appartement ruim van opzet keuken zonder spullen. Gratis fles bubles water Alles was goed schoon, kamer was stil zaten aan de achterzijde. Ontbijt was voldoende koffie was echt heerlijk de eet ruimte zelf was wat klein.

Kortom prima hotel gaan hier zeker nog een keer terug

Leuk goedkoop hotel

Natalie
22-11-2011

Het hotel is meer gericht op congresbezoekers etc. Het ligt net buiten het centrum met op 5 minuten lopen een tram. Met de tram ben je met hooguit 10 minuten in het hartje van het centrum. Een early check in is hier mogelijk en als je van te voren belt kan deze zelfs gratis zijn.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prijs-kwaliteit prima

bjarne
23-10-2011

Slaapkamer dubbelbed goed. zitkamer met tv. Keuken (geen pannen ect) Badkammer met bad, wc een betje ingeklemd. Ontbijt, ik telde 23 sorten broodbeleg. 4 sorten koffie (automaat)Heet water mm.Vers fruit Ontbijtzaal met 7 tafels. Personeel zeer vriendelijk. Inchekken vanaf 16 uur!!! hotel 3min lopen naar Sbahn en tram. Onze kamer zat aan de achterzijde. Geen geluid. Er is geen restaurant, wel om de hoek (Piza). Als je met de auto bent, laat deze staan, koop een fam.kaarte 5 personer voor 12,50€, jij kan heel de daag dusseldorf rond in tram Sbahn en Ubahn Er is veel opgebroken in de binnestad wat klaar zou zijn in 2013.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Komfort Kempe in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Komfort Kempe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.