Hotel Kastens

13 reviews over Hotel Kastens

• 2017
    1Hendriksen26-08-2017

Slecht, en heel onbeschoft

Heel lelijk hotel! Onaardige en hele onbeschofte man achter de receptie. Heel slecht ontbijt. Weet niet wie de recensies hebben geschreven maar dat klopt echt niet! Ligging is prima...enigste positieve

• Oude reviews

9Sigerik5010-11-2015

geweldige lokatie

Een prima hotel met erg vriendelijke mensen en erg behulpzaam. Centre ligging. Super ontbijt. Mooie, Ruime en schone kamers. Hier voel je je nog als Gast en wordt tot en met verwendt! Wij gaan met de Kerst er weer heen! Dat is zeker!!

• 8Theo Heus 05-06-2015

Prima hotel met een goede ligging

Prima hotel wij komen hier al meer dan 15 jaar, en wij zijn nog steeds tevreden.

• 9Frank24-02-2013

Prima prijs-kwaliteitsverhouding

Bij aankomst vanwege de kou verwelkomd met een glas Glühwein: zeer gastvrij! Prima, royale standaard kamer met minibar, zitje, flatscreentv. Moderne badkamer met grote douchestraal. Meer dan uitstekend ontbijt (waar men maar vijf euro voor rekent!). Op twintig minuten wandelen van de Altstadt en de Königsallee. De tram stopt letterlijk voor de deur.

• 9jan riepe23-12-2012

Prima niks mis mee

Leuk hotel op loopafstand (15 min.lopen)van de Altstad waar de kerstmarkten zijn. Lekker bedje en een goed ontbijt dat met prettig personeel genieten is.

• 8eric03-06-2010

Goed hotel voor klein prijsje

prima compact hotel, weliswaar geen 4 sterren maar met prima service, ontbijt tot 11 uur en nette en schone kamers. nu voor de 2e keer een weekend geweest. Je kunt er in het weekend gratis parkeren voor de deur. Taxi naar altstad kost ca € 6,50 of anders 15 minuten lopen. Hotel de moeite waard, en met nog geen € 75 per kamer per nacht zeer goed te doen!!

• 8mirjam25-12-2009

prima hotel!

goed hotel. Prima ruime kamers, zeer vriendelijk ontvangst met gluhwein. Mooie ruime kamers met beetje gedateerde,maar schone, badkamers. Fantastisch uitgebreid ontbijt. Lopen naar Altstad was geen probleem en we konden dichtbij (onder viaduct) gratis parkeren. De gehele dag gratis koffie, thee chcolademelk verktijgbaar in de lobby. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Rene24-12-2009

Prima hotel voor weekendje Düsseldorf

Zeer aardig personeel, meer dan goed ontbijt. Beden en kamers zijn zeer goed. Als je naar een grote stad gaat weet je dat parkeren een probleem kan zijn, ook al hadden wij geluk en konden we de auto voor de deur kwijt. Parkeren is gratis in het weekend. Het centrum en de rijntoren zijn op loopafstand. Als 10-15 minuten teveel is moet je niet in de hotel zijn.

• 7Johanna04-01-2008

Prima hotel in het centrum van Düsseldorf. Vriendelijk personeel, we werden zelfs verwelkomd met een glas Glühwein! Goed en uitgebreid ontbijt. De aankleding van het hotel is niet mijn smaak (ze proberen modern te zijn, maar ik krijg zo langzamerhand het idee dat Duitsers in het algemeen daarbij de plank totaal mis slaan ;) Ongeveer een kwartiertje lopen van het centrum. Parkeerplek voor de deur, maar wel betaald.

• 4Monica Smit30-12-2006

Waardeloos hotel, te duur voor wat je krijgt. Ongeïnteresseerd personeel, erg klein alles (kamer, bar, badkamer), weinig tot geen parkeergelegenheid en een aardig eindje lopen naar het centrum.

Familie

0 tips over Hotel Kastens

0 vragen over Hotel Kastens

• RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
      • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats