Hotel Innside Duesseldorf Hafen

Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag7°4°

We hebben een aantal aanbieders voor Innside Duesseldorf Hafen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Innside Duesseldorf Hafen in het Nederlands

Aangenaam en zeer mooi hotel !

Patsy
4-1-2015

We verbleven op een kamer op de 13e verdieping (zeker een aanrader) en hadden een adembenemend uitzicht over de haven en de stad. Bij aankomst krijg je weinig uitleg over de accommodatie. Parkeren recht tegenover de deur is zeer praktisch en prijselijk. Met de taxi (staat meestal klaar voor de deur) ga je voor 10 euro naar het centrum van de stad. Rondom het hotel zijn een paar zeer goede restaurants (Riva is een aanrader !). Kortom : een zeer goed hotel voor het bezoek van leuke stad !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Innside Duesseldorf Hafen in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Innside Duesseldorf Hafen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.