Hotel Indigo Düsseldorf-Victoriaplatz

Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag11°5°
Hotel Indigo Düsseldorf-Victoriaplatz
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Indigo Düsseldorf-Victoriaplatz voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Indigo Düsseldorf-Victoriaplatz in het Nederlands

uitstekend ontbijt

luc hendrickx,
20-1-2018

minuspunt is dat er geen parking is en dat de wellness zich verdere op het plein bevindt

Gereisd met partner in december 2017

Helemaal niks op aan te merken

Ilse
5-11-2016

Mooi net hotel, goed bed, goede badkamer, erg schoon en prima ontbijt.

Met de u baan in 2 min hartje stad.

5 min wandelen vanaf hotel in mooie rustige wijk

Gereisd met partner in november 2016

Alles dik in orde!

Peter & Inge
28-12-2012

Het eerste hotel van een hotelketen, dat dik in orde is!

In de kamers al wat nodig is, inclusief een zachte matras en zachte kussens, ruimte genoeg.

De badkamer wat langs de kleine kant, maar zeker goed te doen, te meer dat er een bad in staat, dat ook als douche dienst kan doen.

Op het ontbijt is totaal niets aan te merken : enkel lof! Ruime keuze, zeker voor ieder wat wils. Ontbijten in een rustige en gezellige omgeving, met vriendelijk en gedienstig personeel.

Gereisd met partner in december 2011

Goed hotel op rustige lokatie

Ben (Henk)
4-12-2012

Dit hotel gebruikt voor een paar daagjes Kerstmarkt, het ligt op prettige afstand van de S-Bahn en de tram (in 5 min. in oude centrum) en ook qua loop afstand is het te doe +/- 20 min.

Ontbijt is duur ( 20,00 euro) maar wel keurig netjes en is goed te doen.

Het hotel heeft een eigen kleine sauna en stoombad dat tot 21:30 te gebruiken is.

Ik heb 't als een prettig klant vriendelijk hotel ervaren.

Gereisd alleenreizend in november 2012

Goede overnachting gehad

tilburg123
26-9-2012

Tijdens een weekendje Düsseldorf hebben wij hier overnacht. De kamers waren prettig en het personeel vonden wij ook erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt hadden wij wel wat uitgebreider verwacht. Alle basics waren wel aanwezig, maar veel verder dan dat ging het ook niet.

Gereisd met partner in januari 2012

prima hotel

inge
15-9-2012

via een aanbiedingen site geboektvoor 30 euro p.p.p.n. en dat was een goede deal. Dit hotel is net buiten het centrum gelegen op 20 minuten lopen naar de koningsallee in het centrum. De Ubahn om de hoek doet er 5 minuten over, lijn 78 en 79 richting Hbf. Verder een leuke Italiaan voor de deur en starbucks op 5 minuten lopen. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Kamer beetje truttig, maar ruim en netjes. De badkamer ook prima met een ligbad en alles schoon.

Gereisd met partner in januari 2012

Ideaal voor een weekend!

Marloes
12-2-2012

Via touroperator geboekt voor €30 pppn incl ontbijt. Hotel ligt iets in een buitenwijk. Parkeergarage betaald aanwezig, €18 pd. Lopend naar centrum 15 min. of 2 haltes met de metro. Zeer vriendelijk personeel, ruime kamers, wel wat verouderd maar erg schoon, vers en uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in februari 2012

Gewoon een goed hotel

ronnooy
31-12-2011

Het hotel was gewoon goed, alles wat je van een hotel mag verwachten. Vriendelijke bediening en receptie. Met de metro ben je in 5 minuten in de binnenstad.

Gereisd met partner in december 2011

in 1 woord geweldig

martina
23-10-2011

dit hotel is perfect en zeker voor de prijs die wij betaald hebben € 30,00 pp per nacht incl. uitgebreid ontbijtbuffet. kamer was groot met balkon en ruime badkamer, valt echt niets op aan te merken (wel gedateerd meubilair) op onze kamer 402, ligging perfect 15 minuten lopen naar de altstadt met taxi € 7,50 dus ook te doen

Gereisd met partner in oktober 2011

Prima verblijf

Thomas
14-2-2011

Een prima hotel om een weekend te overnachten in Dusseldorf. Personeel attent en vriendelijk. Kamers ruim opgezet en schoon. Het hotel ligt in een buitenwijk, maar niet ver lopen van het centrum. Voordeel is dat het wat rustiger is. Er zijn heel veel goede restaurants in de omgeving van het hotel. Ontbijtbuffet goed en alles vers. Prima verblijf, een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2011

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Indigo Düsseldorf-Victoriaplatz in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Indigo Düsseldorf-Victoriaplatz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.