Hotel Hilton Düsseldorfstersterstersterster

5.7Voldoende

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Düsseldorf

5.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Düsseldorf voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

35 reviews over Hotel Hilton Düsseldorf

• 8M.P.J. Rood21-07-2019

Super

Goed hotel Prima ontvangst aan de balie. Goede tips over Dusseldorf Parkeren gratis Kamer zeer schoon en royal Badkamer is klein maar er zit alles in Het ontbijt was super. Openbaar om de hoek. Lopen naar het centrum ongeveer 30 minuten

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 6Fam Spaan22-06-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Bij aankomst al een drukte bij de balie , zeer weinig inkom ruimte vooral voor grotere groepen. De kamer was schoon enkel een zeer versleten stoel op onze kamer. Geen gezellige bar , wel dure prijzen. Dit hotel is zelfs geen 4 sterren waard. We hebben dit besproken met de hotel manager, deze toonde geen actie voor verbetering . Dus het gesprek had weinig resultaat.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    4Bezuur16-12-2018

Voor ons nooit meer

Vonden dit geen best hotel het ontbijt was in een vergaderzaal buffet op de gang Kamer klein en verouderd douche werd pas na 5 min een keer warm douchr kop die niet bleef hangen voor ons NOOIT meer dit hotel Bij de receptie moest je creditkaart afgeven of 50 euro borg

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 4John Groothuesheidkamp16-12-2018

Echt slecht!

Wat een afknapper .. moet eerst je creditcard laten zien of 50€ borg geven .. de naam Hilton totaal niet waardig ( andere keten veeeeeel beter) ontbijt in 1 of andere rare zaal .. totaal geen sfeer.. ga hier nooit meer heen

Gereisd met partner in december 2018

• Oude reviews

4Melissa28-12-2016

Waardeloos en zeker niet Hilton waardig.

Slecht hotel, receptie schrijft zonder enige uitleg geld van de creditcard af. Hierover zijn wij niet geinformeerd. Man aan de receptie bleef stug Duits praten terwijl wij aangegeven hadden geen Duits te praten maar Engels. Andere collega's spraken wel gewoon in het Engels. En het ontbijt was in een congreszaal en vreselijk slecht bijgevuld en sfeerloos. Je had echt het gevoel in een vreetschuur te zitten. Bediening liet borden over tafel vallen en er kon nog geen excuus vanaf. Kortom ons zien ze nooit meer. Ik vond trouwens op ook de kamers niet Hilton waardig. Hotel van andere keten is tegenwoordig stukken beter dan dit Hilton hotel

Gereisd met partner in december 2016

• 6Danny2122-07-2016

geen 5 sterren

Dit Hotel heeft een goede kamer vol met alles wat je je maar kunt wensen zoals zelfs een strijkijzer en plank. De kamer was redelijk van ruimte. De badkamer had ook in madurodam niet misstaan. Klein en met een douche boven het bad. ouderwets afgeschermd met een douchegordijn. De opstap in het bad vergt wel enige souplesse!!! Het ontbijt was super. De parkeerplaats op het terrein kostte maar liefst 23 euro per nacht!!! Dit terwijl je in de omliggende straten gewoon gratis kan parkeren. Zonde , dus even buiten parkeren. Mensen vriendelijk en net. Pas op met het geven van je creditkaart gegevens; ze reserveren zonder toestemming gewoon 100 euro voor onvoorziene kosten!! Pas nadat ik ze daarop heb aangesproken werd het teruggedraaid. Duurde wel een week!

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Stam14-02-2016

Geen 5 sterren waard

Net hotel, wij betaalde 100 euro per nacht incl ontbijt. Ontbijt is zeer uitgebreid, goede service. Kamer ong 3 sterren, hard bed. Er zijn vier sterren hotels waarbij je echt een wauw moment hebt, dat was hier niet het geval.

Gereisd met partner in februari 2016

• 7Cees11-01-2016

Hotel zonder poespas

Heel goed hotel met heerlijke bedden alleen de badkamer is wel erg klein. Tijdens ons verblijf was het druk en dat zorgde voor enorme opstoppingen bij het ontbijt, het ontbijt was echter goed verzorgd. We zijn hier geweest om de kerstmarkten te bezoeken, dat is goed te doen als je met de metro de stad in reist.

Gereisd met partner in december 2015

• 10Heylen26-12-2015

Modern stadshotel

Stadshotel, gelegen aan de snelweg. Ongeveer 2,9 kilometer van het centrum (Heinrich Heine-platz, Fingelerstrasse en Königsallee). Königsallee met bekende winkels zoals Dior, Chanel. Vriendelijke ontvangst in 2 talen:Engels of Duits. Zes liften (kaart van de kamer, dient ook voor de lift). Ruime kamer met een kleinere badkamer, voorzien van bad, wc, haardroger; er is zelfs een strijkijzer met -plank. Goed voorzien ontbijtbuffet. We waren er om 8.30 uur, geen probleem om te zitten; alleen, diegenen die rond 9.30 uur er kwamen; tja, die hadden plaatsgebrek. Bar is duur: cola 4 euro, goed gevuld glas wijn 10 euro. Ik verwachte dit wel, vooral wegens de service en het aantal personeel.

Gereisd met vrienden in december 2015

• 3P. Dijkhuizen23-12-2015

De klant is vergeten. Alleen geld is belangrijk

Dit was misschien eens een 5 sterren hotel, maar nu is het een melkkoe voor een klant, die eens en nooit weer komt. Drankprijzen aan de bar zijn per glas tussen de een derde en de helft van de prijs per fles. Internet op de kamer kost per 24 uur een derde van een maandabonnement bij een provider. Een ontbijt kost het dubbele van wat je in een willekeurige stad kunt bestellen. Kortom men richt zich op zakenlui, die alles kunnen declareren zonder na te denken. Gratis WiFi in de lounge is een lachertje als je 6 jaar geleden in het midden oosten dat al op je kamer krijgt in een drie-sterren hotel. Ga niet met kinderen, die computerspelletjes spelen, want met 20 euro per 24 uur kun je thuis een nieuwe computer aanschaffen. Vijf sterren in een hoog ontwikkeld en technisch georganiseerd Duitsland ? Arrogantie, zelfoverschatting en volkomen wereldvreemd. Waar je vroeger hoorde: "nou nou in het Hilton?" Is het nu: " ach nee, toch niet in het Hilton. Zoek een echt hotel !!

Gereisd met partner in december 2015

3 tips over Hotel Hilton Düsseldorf

• IGL1977, 07-05-2013

In het weekend niet bij hotel parkeren maar 100 m doorrijden en in de parkeervakken zetten langs de straat. Scheelt 25€

• Alex, 18-12-2011

Gratis parkeren is mogelijk bij het hoofkantoor van Loreal. Wij hebben dit niet gedaan omdat het enorm regende en hagelde, dus wij hebben de keuze gemaakt voor de garage.

Taxi naar Altstad 10 euro , goed te doen

• anita_, 10-08-2014

-We hebben ook eens bij hotel Nikko, ook 5 sterren, overnacht en dit hotel was veel beter qua service en ligging, maar is wel wat duurder dan het Hilton. -Let goed op bij uitchecken. We hadden een borg van 50 euro betaald bij aankomst. Bij het uitchecken moest ik nog eens 34 euro betalen voor het eten. Gelukkig had ik het bonnetje nog van de 50 euro, want de mevrouw van de dag ervoor had niet in de computer gezet dat we al 50 euro borg hadden betaald.

0 vragen over Hotel Hilton Düsseldorf

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages