Camping Düsseldorf - Lörick

3,3

Onvoldoende

2 reviews over Camping Düsseldorf - Lörick in het Nederlands

De eigenaar denkt alleen aan het geld en zet je af

J.G. van Toor
11-11-2018

Op deze camping ben ik door de eigenaar flink financieel benadeeld: ten eerste rekent hij voor het langer parkeren van een auto niet de normale prijs voor een auto overnachting. Ik moet dit bedrag vooraf betalen, als ik eerder terugkom krijg ik niet het te veel betaalde terug. Hij heeft er zogenaamd al belasting over betaald. Als ik protesteer krijg ik boos mijn rekening terug en zou ik maar een advocaat moeten regelen om het geld terug te krijgen. Kortom een eigenaar die naar zich toe rekent, en manieren van de onderwereld gebruikt.

Gereisd Met partner in juli 2018

Goede plaats voor bezoek aan Dusseldorf

frans merlo
19-11-2015

Camping is zeer rustig gelegen aan de fietsroutes langs de Rijn .15 minuten tot centrum Düsseldorf steeds langs de Rijn . Sanitair was steeds zuiver (juni 2015) ;Uitbater probeert wel meer geld te vragen dan op de website staat .Hij was wel vriendelijk en hulpvaardig .Zeer goed restaurant langs camping .Voor ons is een herhaling mogelijk .

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Düsseldorf - Lörick

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Düsseldorf - Lörick in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Düsseldorf - Lörick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.