Hotel Cascadesterster

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Cascade voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Cascade

• 8Mariska16-12-2013

Rustig gelegen en toch dichtbij de stad

Leuk hotel als uitvalbasis voor een dagje kerst markten en shoppen. De kamers zijn schoon, goede bedden en heerlijk rustig. Badkamers alles voorzien met een dosis Duitse oudbolligheid. Hoog instapbad, bruine tegeltjes ;), wel leuk eigenlijk. Ontbijt heel erg goed. Zeer uitgebreid. Voor ieder met speciale dieet wensen is er wel aanbod. Parkeergarage was helaas al vol. Is echter heel netjes door receptie opgelost.

Gereisd met partner in december 2013

• 9eveline17-12-2012

Aanrader ! voor stedentrip

Goed hotel! Leuke kamer die goed schoon is. Rustig gelegen dus geen geluidsoverlast van de stad. Personeel is ontzettend vriendelijk. Gratis Wifi, parkeren in de garage kost 6 euro voor het weekend. Uitgebreid en lekker ontbijt. Alles wordt continue aangevuld. Metrostation in de straat, voor 1.40 e ben je in 5 minuten in de stad en op de kerstmarkten. Lopen kan ook, is 20 minuutjes langs de rijnkade, erg goed te doen. kortom: een aanrader !!

Gereisd met partner in december 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats