Hotel Carat

6 reviews over Hotel Carat in het Nederlands

Toplocatie in Düsseldorf

Gentil,
23-3-2017

Comfortabel en uitstekend gelegen hotel met aanpalende parking. Ruime, propere en goed geïsoleerde kamers. Uitstekend ontbijt. Vriendelijk personeel. Kijkt uit op de Carlsplatz (dagelijkse Markt) met de Altstadt en de Königsallee op wandelafstand. Is zijn **** zeker waard. Een aanrader.

Voor een bezoek aan Düsseldorf verbleven wij 3 dagen/2 nachten in dit hotel. Hoewel wij aan de straatkant (Marktplein) lagen was onze ruime kamer geluiddicht. In de superbedden sliepen wij alsof we thuis waren. Prijs/kwaliteit gezien een perfecte keuze. Alle nodige voorzieningen in de kamer en de badkamer. De **** werden ruimschoots bereikt. Alleen al voor de ruime keuze aan superverse producten bij het ontbijt zou je hier langer willen blijven.

Centraal gelegen, goed Hotel

Linda
1-7-2012

Het Carat hotel ligt prima ten opzichte van uitgaansgelegenheden en winkels: alles is te voet te doen. De kamer zijn prima: schoon, bedden liggen goed, personeel is vriendelijk en het ontbijt was goed. Één van de vorige beoordelaar geeft aan dat de koffie niet te drinken was. Dat hebben ze dan waarschijnlijk verbeterd want het was nu dik in orde. Kan geen minpunten verzinnen. Als ik dan toch iets moet noemen: stoelen in de ontbijtzaal zijn aan vervanging toe en het water in de douche/bad liep slecht weg.

Goed Hotel

Willem
6-1-2012

De mensen waren heel aardig aan de service balie.

De kamer was prima en keek uit op de markt en dat is best gezellig.

Het hotel ligt midden in de Altstad en alles is op loop afstand.

Je kunt s`nachts niet het raam open laten staan, door luidruchtige feestgangers.

We hebben een aantal aanbieders voor Carat voor je op een rij gezet:

kleine maar zeer schone kamers, erg vriendelijk personeel en prima ontbijtbuffet.

één minpunt: de koffie is echt NIET te drinken zo smerig!

Goed hotel met super ligging !

MenG
24-12-2009

Goed hotel die voor interessante prijzen op het net staan.

Ligging is vlakbij de winkels en ook vlakbij de boulevard, echt top !

Zeer centraal gelegen

Sylvia Schreijer-Morren
20-3-2009

Het Carat hotel is een 4 sterren hotel, dichtbij de Altstadt. Vraag om een kamer grenzend aan de binnenplaats. Zit je aan de voorkant dan heb je de versmarkt voor je neus (erg lekker hoor) maar ook de frituur lucht van de visboer en het lawaai van het verkeer. Prima hotel als je in het centrum, dichtbij de Altstadt, wilt zitten.

We hebben een aantal aanbieders voor Carat voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carat in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.