Hotel Bellevue

7 reviews over Hotel Bellevue in het Nederlands

Prijs/kwaliteit dik in orde

Dennie
22-4-2018

Voor het geld een keurig hotel. Kamer was erg schoon en de bedden prima. Kwartiertje lopen van Altstadt, wat het ideaal maakt voor vriendengroepen die goed willen stappen in Düsseldorf.

Service in het hotel was erg goed, bij navraag bleek een late checkout zelfs gratis.

Gereisd Met vrienden in april 2018

Goed voor deze prijs.

Conny
22-12-2015

Je kunt er parkeren voor 10 euro.Dit is niet duur en de auto staat écht veilig.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Peet
15-12-2015

Wij hebben dit hotel geboekt voor een nachtje om de kerstmarkt te bezoeken. Ligging is goed: binnen 5 minuten ben je op de koningsallee, 15 minuten naar de altstadt. Wij waren positief verrast over de kamers: netjes, schoon, goede douche. Dit hadden we niet verwacht gezien de prijs. Ontbijt is niet heel uitgebreid, maar ook prima. Is er iets op, dan werd het na vragen aangevuld. Wij komen hier zeker nog eens overnachten!

Gereisd Met vrienden in december 2015

Zeer Goede prijs kwaliteit verhouding

Ina
28-7-2015

Schone kamers, alles op loopafstand. We deden het hele weekend alles lopend. Is goed te doen. Het ontbijt is Prima. Als je wilt kun je ook nog een potje poolen in de kelder. Fijne douche. Gratis parkeren aan de straat.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk hotel

Beppy
10-12-2012

Redelijk Hotel. Mooie en schone badkamer, we hadden echter niet echt warm water uit de douche, wel vervelend als het buiten erg koud is. We hadden ook maar een dun dekbed. Op verzoek werd er wel een extra deken verstrekt. Het ontbijt was redelijk maar wordt niet snel bijgevuld.Je moet er wel om vragen en dan komt het ook. Het personeel is wel vriendelijk. Bij de receptie krijg je een plattegrond van de stad, dat is wel handig. Prijs/kwaliteit verhouding vond ik wat minder, met name door de niet goed werkende douche.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2012

Prima budgethotel

Arjan
16-7-2012

Het hotel ligt dichtbij het station, heeft zeer vriendelijk receptiepersoneel, en een eenvoudig maar goed ontbijt.

Verwacht niet al te veel van de kamers, maar voor prijs is het tof dat de bedden prima zijn en dat de maker en badkamer vooral heel schoon is.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Tegenvaller

koppel 50 +
13-1-2011

Verblijf van 2 nachten. Is meer een hotel voor jonge mensen. Kamers zijn niet echt verzorgd en zeer gehorig. Lift was buiten dienst gedurende 2 dagen en kamer op het 5 de verdiep. Geen hulp met valiezen en man is hartpatiënt.Is geliefd bij Russische reizigers.Parking gereserveerd maar geen sneeuw geruimd, ijs en moeilijk te parkeren.

Gereisd Met partner in december 2010

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellevue in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.